Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette Het regent hier . 👈 en veel wind . 💨. Ga morgen naar stad 🏙️ gaan . Ik was nog maar 100 meter en al goed nat ben maar terug gekeerd. Dus ben ik heel voorzichtig ⚠️.
fijne dag verder ga nu even lekker rusten 😴
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Amai het is verdorie nog 21° buiten.
Vandaag om boodschappen morgen nog warmer.
Fijne vrijdag.
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle ander eten goedemorgen.
@Josette het gaat nog heet worden de komende dagen. Voor mij geen probleem heerlijk zelfs kijk er naar uit. Maar voor jou gaan er dagen komen die niet fijn zijn.
@Tinneke2 je hebt gelijk relax eens een keer en eens niks doen zal deugd doen.
Ik vertrek morgen weer naar Disney dus ga zeker wat doen. Het is maar een dagje hé heb een jaarpas dus geen ga niet blijven overnachten.
Voor nu ff wakker worden en een koffie drinken en zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Gisteren vroeg in bed gekropen ik was moe en goed geslapen. Eindelijk werd echt eens tijd .
@patrick2 vandaag blijf ik een dagje thuis even voor mezelf relaxen 😎. Rustig aan eens niets doen .
Alle andere een fijne Donderdag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Pf was er al uit veel te vroeg niks van even terug.
Maak er een fijne donderdag van.