Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
hallo, Vrijdag avond, ik zijn der geraakt. het gaat allemaal wat snel, @Josette blij te horen dat alles goed komt, met de vader van Douglas, 👍
die week is werkelijk voorbij gevlogen, ✈️ 🚀 ik had tijd te kort, we zijn de kleintjes gaan bezoeken woensdag namiddag,🍼🍼 nog altijd verwonderd dat dit straks grote mensen worden. alles erop en eraan, en alles beweegt, wonderlijk!! donderdag moest ik mee op winkelbezoek om de kar te duwen, zo vandaag wilde mijn vrouw even naar buiten om te ontspannen, 👫 wandelen lang de vaart, t' was het gepaste weer🌥️ niet te warm 23 gr. maar nu ben ik moe, ik moet het nu toch wat rustig aan doen voor de rest van de avond ; het word zetel werk, 💊 die pijn komt terug opzetten als ik teveel beweeg , dus tijd om te relaxen en me te laten verwennen. Maar ik wilde toch eerst iets laten horen,
zo ik groet jullie allen en geniet van een mooie avond en een goed weekend en tot de volgend daaag
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
De pa van Souglas heeft een longontsteking is al aan de beterhand zeiden ze gisteren
aan de foon.
Dadelijk de boodschappen de koelkast is bijna leeg.
Fijne vrijdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Dat is geen al te goed nieuws 🗞️ van Douglas zijn papa 👨 , dat hij maar snel weer beter wordt. Bij ons is het fris windje , blijf vandaag thuis 🏠. Rustig aan doen .
@patrick2 Bijna weekend de week gaat vlug vooruit al Donderdag.
voor de rest allen een fijne dag tegemoet . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt