Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@bigMODDER Dat is inderdaad kort en krachtig gezegd .
fijn weekend .😉🍀
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@bigMODDER @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Helen1 en alle andere een goedemiddag.
@bigMODDER voor jou ook een heel fijn weekend. Ik moet nog een nachtje werken deze nacht en dan heb ik pas weekend.
Heb voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Hier regent ☔️ het heel fel en deze nacht ook, het was 🐌 dans op mijn planten heb ze allemaal verwijderd en in het gras naast mijn huis 🏠 gezet en waren er veel van die oranje .
Het is wel al minder warm 🥵 bij ons . Een goei 18 graden en het is voor heel de dag regen ☔️ maar mag van mij . Goed voor mijn 🪴. à propos mijn gilet is al terug af die ik volledig afgetrokken had . Nu bezig voor pannenlappen voor mij. Moeke .
Heb veel te doen vandaag tekening ✍️ afwerken , en strijken en poetsen .
Zo zal mijn dag ook vliegensvlug voorbij zijn . Gaat nog eens onweren . Fijne donderdag werk ze . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen,
hier géén onweer geweest, wel een beetje regen.
@Tinneke2 vandaag nog 25° in de schaduw en heel zwoel wegens
veel vochtigheid in de lucht is nog veel.
Maak er een fijne vrijdag van.
@Josette och ja het is Vrijdag vandaag jeetje waar zit ik met mij. Gedachten 💭.wat is de week weer vlug gegaan . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
164 | |
81 | |
69 | |
31 | |
11 |