annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                 

                            Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Josette 

Vandaag is het D-day, ik heb besloten om er een positieve dag van te maken ongeacht!

Dat zal een echte uitdaging zijn maar we gaan eens proberen!

 

Straks ga individueel naar de paardjes🐴🌠 gaan wat fijn is! Maar er zijn hier en daar wat obstakels en hindernissen die mijn vooruitgang in de weg staan🤞

Er is wel een heerlijke picknickbgepland 🤗voor morgen. Ik ga gaan! 

Je hebt maar 1 leven, en dan moet je proberen er het beste van te maken!

 

PLUK DE DAG🌈💞🍀

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven.

Een goedemorgen, het blijft goed warm.

Gisteren wij ook een beetje gepoetst
moest ophouden te benauwd.

Midden van de week fijne woensdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Helen1
Ervaren genezer

@patrick2 @Josette @Tinneke2 @bigMODDER @Cdt24801 

Goede middag iedereen,

Straks heb ik een gesprek bij de dokter, ik hoop dat ze me hoort. Harde dagen daarmee dat ik wat minder actief ben geweest hier.

Mijn excuses hiervoor.

PLUK DE DAG!🌈

 

groetjes

Helen1💞

patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 

Dat is geen probleem sommige andere dingen hebben voorrang. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Bij de huisbaas is het goed verlopen .

Blijkbaar hoefde ik met de factuur waar van ik nog terug trok niet bij Orange zijn , maar bij base . Zij zitten samen in de winkel bij Telenet heb daar 👉 een 1,5 in de rij gewacht en toen zij de winkel verkoopster 👩‍💼 die er heel alleen was dat ze niet wist wat of hoe ze dat in orde te maken .Denk omdat er nog heel veel mensen achter mij stonden ook .  Bellen naar Base . Uiteindelijk gaan ze het op mijn rekening storten . Ongelooflijk toen ik vroeg hoe dat kwam , want ben tenslotte al heel wat jaartjes niet meer bij Base konden ze geen antwoord geven. Maar had veel geduld . En kijk komt op den duur 🫰 toch in orde . Nu nog afwachten of het inderdaad gestort wordt?

@patrick2 Eerste werknacht  begint terug vandaag dus zou ik zeggen veel plezier in wat je graag doet op je werk . 

Al de rest die meelezen leuke dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Leden met de meeste pluimen