Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
Ik wens je een hele fijne en aangename dag toe, geniet er maar lekker van👍!
Rust maar goed uit en geniet van de heerlijke 🌞
Vele groetjes😉😊
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette was het zo erg de lucht 🌌 , het zonnetje is er dan toch weer door gekomen bij ons . Ben gaan wandelen 🚶♀️ en eens alleen een terrasje gedaan . Nog het hele eind terug had mij wel goed ingesmeerd maar zo heet 🥵 daar kon ik niet over mee spreken . Aangenaam weer . Toch jammer dat je niet kan genieten ☺️ van het mooie weer vind het zeer erg voor jou 😔
@Cdt24801 Allee dan kan je er nog van genieten , dat moet dan heel erg geweest zijn als het van de woestijnen en het oerwoud zoals je zegt ,zal de tuin wel prachtig 😍 🤩 geworden zijn . En nu genieten van je werk 😉
@patrick2 @bigMODDER voor velen is het aftellen van de vakantie al begonnen . En er zijn mensen nog vertrokken op vakantie Sommige herexamens en velen beginnen te werken .
Het is hier erg rustig op de baan . Wens jullie allen een fijne Zondag .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🍀🌷
@Tinneke2 schreef:
... knip ...
@Cdt24801 Allee dan kan je er nog van genieten , dat moet dan heel erg geweest zijn als het van de woestijnen en het oerwoud zoals je zegt ,zal de tuin wel prachtig 😍 🤩 geworden zijn . En nu genieten van je werk 😉
.. knip ..
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🍀🌷
Het was gewoon verschrikkelijk, hoe het erbij lag .. Nu is het weer toonbaar. Wel nog werk aan de afwerking, maar het zware werk is gedaan 😉
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen allemaal.
Wat een dag gisteren zo vieze lucht en heet.
Gelukkig vandaag iets minder.
@Cdt24801 Stefaan in dat weer? Is om dood neer te vallen!
Fijne zondag iedereen.