Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
Ojeeeeeeeeeeeeeee,
voor de slechte slapers onder ons,
vannacht om 03.35 uur blauwe volle super maan
de 2 de al deze maand.
Dat belooft.
Fijne avond allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
**bleep** is het aan het heel hard aan het regenen ☔️. Gisteren heb ik niets maar ook niets gedaan .
Vandaag hou ik me ook nog heel rustig .
Iedereen een fijne dag ✋.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Elketje81 @bigMODDER en alle andere een goedemiddag.
Het is weer woensdag dus het weekend is bijna om de hoek maar nog ff volhouden zullen we maar zeggen.
@Helen1 je moet geen sorry zeggen als je hier niks hebt gezegd. Er zijn dagen bij waarop ik hier ook niet ben en dan zeg ik ook niks. Dan zeg ik ook geen sorry de dag erachter want dat is nu eenmaal zo. Heb je iets te vermelden ben je welkom en zeg je het maar heb je niks of wil je niet of kun je niet dan is dat ook goed. Maar die sorry hebben we niet nodig hoor.
@Elketje81 hier is niks zon en de nacht de regen heb ik niet gezien bij ons maar het was wel frisjes.
@Tinneke2 probeer dat zo eens wat vol te houden zo het vroeg slapen en eens aan je zelf denken. Ook misschien iets meer thuis blijven en ook eens rusten ?
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
Sorry zeggen lijkt mij geen misdaad.