Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Goedemorgen allemaal,
@Elketje81 dat is veel geld.
Geniet van jullie zondag, hier de ramen open, de warmte
blijft echt binnen zitten.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Hier 👈 is de zon ☀️ al terug aan het schijnen , de warmte zit nog goed 👍 binnen . Deze nacht had ik het nog veel te warm 🥵.
Hier strijk en nog een beetje poetsen .
Boodschappen doen want het is hier 👈 maar leeg in de kasten .
@patrick2 uw weekend kan ook beginnen .
Aan alle andere fijne dag 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 en alle anderen die dit lezen.
Hier schijnt de zon weer (gelukkig, na enkele dagen regen) maar er is een fris windje. Alle ramen hierboven dus allemaal open gezet.
Hier is het straks nog een boodschap doen, de rest van groenten heb ik enkele dagen geleden al gehaald.
Ben deze week naar een Orangewinkel geweest, veranderd van abonnement. Had een go intens abonnement met een startdata van 1 gb. Ben nu overgestapt naar go plus, gebruik toch niet zo veel gb, was dus eigenlijk weggesneden geld...
@Tinneke2 @Josette @bigMODDER @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Elketje81 welkom terug. Goed dat je veranderd bent want de meeste doen dat niet maar je kan idd wel besparen op die manier.
@Tinneke2 ben net wakker maar mijn weekend is idd begonnen.
Voor de rest heb ik niet heel veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 ja bespaar er €30 mee per maand! Daar kan ik andere leuke dingen mee doen!
Alvast een fijn weekend!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
166 | |
81 | |
70 | |
31 | |
11 |