annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Geniet ervan.

Vandaag is mijn jongste broertje al 6 jaar overleden was 50 jaar.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat zijn geen leuke dagen @Josette , maar helaas is dit onomkeerbaar en onlosmakelijk aan de mensheid verbonden.

Je hebt één troost: je bent niet alleen .... Iedereen, elk gezin, elke familie heeft wel zulk een droeve gebeurtenis te herdenken ...

Beleef deze dag met mooie herinneringen, dat helpt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Helen1  @Tinneke2 

mag ik er jullie aan herinneren dat de babbelhoek niet dient om

problemen van telefoon enz op te lossen.

Dank voor uw begrip.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josetteoch ja je hebt gelijk even vergeten .  Ik had moeten zeggen dat ze d vraag ergens anders had moeten stellen . 
tinneke2 wat je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB @bigMODDER  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette En dan ben je goed verzekerd en kost het u nog veel geld de tandarts zelfs al ga je goed op controle . Daar zouden ze toch veel meer voor mogen terug betalen 💰 dit is toch geen luxe met een propere mond 👄 lopen . Erg vind ik dat . 
kippenhok is gedaan en de rest moet mijn broer maar doen , 

@Helen1 Als uw gsm 📱 zo blijft zet hem eens resetten of naar fabrieksinstellingen, maar zie dat al wat je wil bewaren zoals foto’s … dat je dat opslaat anders ben je alles kwijt of over zetten op je andere gsm 📱. Of computer. Misschien 🤔 komt dan weer in orde met je 📱
@patrick2  Fijne dag in de Efteling of gaat het niet door met de regen ️ want hier 👈 is het weer bar slecht 👎
@bigMODDER en @Cdt24801 @SVB  fijne weekend. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen