Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Geniet ervan.
Vandaag is mijn jongste broertje al 6 jaar overleden was 50 jaar.
Dat zijn geen leuke dagen @Josette , maar helaas is dit onomkeerbaar en onlosmakelijk aan de mensheid verbonden.
Je hebt één troost: je bent niet alleen .... Iedereen, elk gezin, elke familie heeft wel zulk een droeve gebeurtenis te herdenken ...
Beleef deze dag met mooie herinneringen, dat helpt ...
@Josetteoch ja je hebt gelijk even vergeten . Ik had moeten zeggen dat ze d vraag ergens anders had moeten stellen .
tinneke2 wat je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette En dan ben je goed verzekerd en kost het u nog veel geld de tandarts zelfs al ga je goed op controle . Daar zouden ze toch veel meer voor mogen terug betalen 💰 dit is toch geen luxe met een propere mond 👄 lopen . Erg vind ik dat .
kippenhok is gedaan en de rest moet mijn broer maar doen ,
@Helen1 Als uw gsm 📱 zo blijft zet hem eens resetten of naar fabrieksinstellingen, maar zie dat al wat je wil bewaren zoals foto’s … dat je dat opslaat anders ben je alles kwijt of over zetten op je andere gsm 📱. Of computer. Misschien 🤔 komt dan weer in orde met je 📱.
@patrick2 Fijne dag in de Efteling of gaat het niet door met de regen ☔️ want hier 👈 is het weer bar slecht 👎.
@bigMODDER en @Cdt24801 @SVB fijne weekend.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt