annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Had je niet gezegd dat je ze gekregen had de cursussen , sorry hè maar soms weten we niet wat we hier nog lezen 📖. . En ik heb al gezegd dat ik jou niet wil kwetsen voor alle duidelijkheid. Je verder ga ik er dan ook niet meer op in . Fijne dag verder . Iedereen geeft wel iets er zijn nog mensen die   Hier ziek  zijn . Je hoeft dit niet altijd te herhalen . tinneke2/
Wat je in hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Josette  Een deel gedonneerd van iemand van de andere kant van de globe maar daarbuoten betaal ik ook nog voor cursussen  lopende

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Helen1 euh ik heb géén vraag gesteld hoor.

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 wij maken meteen een afspraak voor het volgende jaar.

Succes.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  Voor mij is het om implantaten te zetten en in het ziekenhuis 🏥 komt de verzekering er niet tussen . Dus dat heb je niet elk jaar nodig , als je begrijpt wat ik bedoel . Mijn gebit zit te los en met lijm kan ik ze niet meer inhouden . Omdat ik in te veel vermagert ben . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen