Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Ik ben al vroeg uit de veren 🪶 , al gaan wandelen 🚶♀️. En koffie ☕️ al een tijdje geleden gedronken , het kan toch smaken .
@patrick2 Ik zou ook niet kunnen thuis 🏠 blijven 4 weken . Als je je been 🦵 kan rusten tijdig op werk versta ik dat goed 👍. Maar vandaag een dagje rust zal goed doen .
@Cdt24801 lekker weertje en toi toi .
@fregilcy neen nee niet verliefd op een pompierke daarvoor ben ik al te oud geworden . 😉
Alleen een fijne Feestdag en geniet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik doe gewoon wat bureau werk hé en dan er na heftruck werk. Op die manier kan ik blijven zitten en niet veel doen en trouwens ik ben leiding gevende dus heel veel zelf doen moet ik niet kan ze aansturen. Maar ik ben wel op de werkvloer dat vinden ze fijn dat ik dat doe.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier was het ook al vroeg wakker maar ben blijven liggen,
@Cdt24801 Stefaan opstaan, amusement vandaag. Hou het koel.
@fregilcy ja het is wat het leven fijn zeggen ze dan als je ouder word hé.
Voor velen een vrije dag vandaag.
Gelukkig is het nu een beetje koeler alles open en koelen
tegen straks Laura weer naar de 27° gaat klimmen in de schaduw.
Hmmmmmm de koffie is klaar.
@Cdt24801 @Josette @fregilcy @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
@Cdt24801 dat is wel heerlijk vandaag op de moto je hebt goed weer en niet te heet. Geniet er van.
@fregilcy ik mag niet zwemmen niet te veel lopen en eigenlijk 4 weken thuis dus geen werk. Maar ik blijf geen 4 weken thuis ik ga werken. Maar ik rust wel wat en doe zo min mogelijk ook op het werk.
Voor vandaag dus een rust dag niet te veel doen en voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette
Goede donderdag, midden in de nacht, eigenlijk zijn het de mooiste rustige uurtjes, de wind brengt een koeler briesje. 🕐 ik houd wel van die nachtelijke uurtjes
. @Cdt24801 🏍de motor rijder moet vroeg het nestje verlaten, 🛌 om de fietsers te plezieren. veel hobby plezier
@patrick2: veel beterschap op tijd wat rust, het komt wel goed, en goed de spieren ontspannen, zwemmen is de ideale sport nu. 🏖
@Tinneke2🚒 tututuut de pompier trouwt, 💑 een vuur dat waarschijnlijk niet rap geblust word, 👰 de hobby van een pompier , jaja hm, waar is de tijd, ik weet daar veel van, 👨🚒 de gevolgen van die branden blussen 🤰, hmmm meer ga ik er niet meer van zeggen. @Tinneke2 toch niet verlieft op een pompierke he 💝????
@Josette jaja ge ziet wat er al gebeurd he, terwijl dat jij de strijd voert tegen de zon🌝 en 🌡de warmte. gebeurt er weer van alles,😃 hopelijk kan Douglas U ook wat verfrissingen brengen 🍦🌺, zo heeft ieder zijn strijd he,👫 ge weet maar nooit welke vuren er allemaal gaan branden terwijl de pompiers niet thuis zijn.
Ik ben weer bezig met van alles, denk ik direct weer veel verder , 🤔 ik ja als ge wat ouder komt hebt ge al veel dingen zien gebeuren he. 😎 en nu heb ik veel tijd gehad, nu begint het weer wat op te vullen, 😅 mijn tijd he, k' heb vandaag een korte wandeling gemaakt,👫 en een beetje rond gekeken 👀,en zo was t' weer avond , maar te vroeg om te slapen, zo ik dacht aan jullie en doe dus vele groeten,👋, geniet van de goede🍇 en schone dingen, 🌴 en tot later weer eens he , daaag