Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
💦💦💦 zelfs een luiaard heeft in zo een weer ook gezweet. , hallo Dinsdag middag, vandaag iets koeler
☁️aangenamer weer, geen zon alleen zwaar bewolkt, ☁️ maar nog geen regen . gans de nacht was
het warm, pas om drie uur naar bed , dan alle vensters en deuren open , kwam een koel windje
opzetten die het aangenaam maakte , de temp zakte tot 18 a 20 graden
en dan redelijk geslapen , gisteren 19h s avonds 36 gr. 🌡 binnen gebleven, met alle lekkere verfrissingen
,die ik kon gebruiken. zo was het toch dragelijk met de airco aan was het toch nog 24 gr ,
dat was fris genoeg en aangenaam . dus vandaag misschien onweer we zullen zien ; hier zijn het nu
dragelijke temperaturen. 25gr. bij gisteren middag was het al 32 gr. dus misschien zit er een
wandelingske in we zullen zien zei den blinden, anders zullen de doven het wel horen,
maar klagen nee ons kennen ze niet he . allee tot de volgende hou het gezellig en lekker. ; troostprijs 🍨
👋😁🌻
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcyEn alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Hier ook niet te doen heel de nacht wakker gelegen . Zelfs een raam open zetten deze nacht gaf weinig resultaat.
@patrick2 veel beterschap gewenst.
Alle andere fijne warme hete dag . 👋 morgen wordt het beter .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Het is echt niet te doen, hier is het buiten nu nog 25.2°.
Mag niet meer te lang duren is voor niemand goed, het is doodsstil buiten!
Hou jullie zeer rustig!
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Hier net opgestaan en nu een koffie en ff wakker worden.
Gisteren opgestaan met pijn in mijn been en ben er gisteren voor naar de dokter geweest. Heb een spier verkramping in mijn been.
Moet 4 weken met een kruk lopen om het been te ontlasten en heb medicatie gehad. Zullen zien hé gaat wel weer over.
Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.