annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                

                              Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Hier 👈 is het frisjes en wat wind een goed briesje . 
En de was 🧺 zit er ook al op in de namiddag weer wat zon 🌞 maar niet extreem warm. 
was ligt ook al op zijn plaats gisteren mijn kasten ook uitgemest , veel kleren dat ik niet meer draag naar een goed doel gebracht . Voor mensen met minder inkomen . (In een instelling) . 
Ik ga nu ook rusten , want vannacht een zeer slechte nacht gehad weinig 🤏 of niets geslapen .En slaap 😴 is toch belangrijk. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy echte winters zijn er al jaren niet meer.

De dikke warme kleren slijten van in de kast te liggen.

Amai in Antartica 2de hittegolf niet goed!

Hier dadelijk de regenkamer, de was laten draaien en de boodschappen halen.

Fijne zaterdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Hier vandaag niet veel in de planning dus lekker thuis vandaag. 

Nu een koffie en wakker worden en ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER  En alle andere 

Goedemiddag ,

Boodschappen gedaan en een beetje gaan shoppen . Nu rusten 😌. Want ben moe . Van de vorige dagen . Rustig aan doen . Verder een fijne dag iedereen.

Groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@JosettebigMODDER

Hallo , iedereen, hier in alle stilte geen regen van betekenis, 🌥️         wat gerommel zonder trommel, 

 en voor 🌡  de rest heel zwoel plakkerig ambetant en ongemakkelijk weer.            Maar ja t 'is ne vrij dag ,  

dus we klagen niet  en zagen niet,     😅        want morgen is het den laatste weekdag.  en dan rust dag

tegen dat we moe zijn, 🛌  ja mensen het gaat rap he,       straks  is het jaar om en zitten we met een

vijf opgescheept.   en t zal toch voor twaalf maanden moeten zijn.     nu ik hoop op koelte en niet zo warm

 dus het mooie liedje ,  het is weer voorbij die lastige warme zomer , wat zijn we blij dat er negen andere

maanden zijn.     met vreugde zien we hem slieren,     zonder spijt of verwijt voor hen die het benijden.

we zullen een ronde danske doen 🎺 en die zomer uitzwaaien.  verlangend naar meer rustig en mooi

verdraaglijk herfst weer.           zo dat gezegd zijnde zal ik maar voor bekeken houden,  en zonder al te

veel poeha mijn schup af kuisen; 😳       wacht waar is ze daar,      allee veel genot en hou het koel,

met warme gevoelens   tot morgen; dan zien we wel weer. 

Leden met de meeste pluimen