Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette
hier zijn we dan, voor de Dinsdag met weer warmte teveel. 🌞 vandaag gaan we ons opnieuw laten verwennen , 🤗 veel meer zit er niet in, die warmte maakt het nog moeilijker en zwaarder,
dat is nu eenmaal het leven, en we moeten er mee door. veel doe ik niet ,
🐴 gelukkig was er veel paarde sport op de olympische spelen 🐎 zo vullen de dagen zich ook op .
dus aan allen de groetjes en de zomersproetjes krijgt ge erbij, 🙃 de solden zijn begonnen😔
tot de morgen zonder zorgen , 🐦 🌷 geniet van het mooie en lelijke moet ge maar laten liggen. 👀
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER en alle anderen
Goedemorgen ,
@Josette Ben aan de koffie ☕️ en straks naar mijn ouders , wordt een warme drukke dag .
@patrick2 De week zal vlug voorbij gaan, heb goed geslapen 🛌 maar een keer wakker geworden. Had veel pijn aan mijn benen 🦵 gaat nu al beter .
@fregilcy veel beterschap hoop dat het al wat beter gaat
alle andere fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy hoop voor jou vandaag iets beter met je.
@Tinneke2 amai zolang geslapen ben jaloers.
Hier weer een kl .... nacht achter de rug.
Zo de lakens in de machine.
Allez op naar de 30° weeral vandaag in de schaduw.
Hou jullie koel.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER@Tinneke2
ja en zo zijn we begonnen aan een nieuwe week, gisteren niets gedaan , de toestand liet het niet toe, dus afwachten wat het vandaag word , me laten verwennen zekers,
veel geluk en geniet van al het mooie in de bloemen wereld. tot later liefst met een beetje water ,
zo zie , daaag