Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Jeetje nog 20.6° dat is veel.
Gisteren Douglas zijn pa weeral opgenomen in ziekenhuis.
Fijne donderdag.
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 En alle andere
@patrick2 vandaag is een rustdag en ga ik een terrasje doen . Heb eens lang uitgeslapen ook . Moet niet altijd werken . Eens luisteren naar mijn lichaam.
@fregilcy De bloemenstoet weet ik nog niet de exacte datum 📅. Dat wordt besproken in een vergadering. Zoals ik al gezegd heb om de 10 jaar en heel wat euro’s 💶 nog te sparen want er moeten veel bloemen op de praalwagens komen en dat vergt veel euro’s. En veel werk . En organisatie. Ik laat het zeker nog weten .
@Josette Het wordt inderdaad terug warm , bij mij is het in huis lekker koel . Hier is het niet zo heet en s’nacht is het al zeer frisjes.
Fijne woensdag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy Slapen wat is dat? Dan vandaag opneiuw proberen, let
op het word heeeeeeeeeeeeeet hier 30°.
En niet alleen oudere mensen kunnen minder, ik al heeeeeeeel lang niet
meer wandelen op dit moment nog géén km.
Ik heb leren luisteren naar mijn lijf anders is het echt terug nar af.
Fijne woensdag de koffie is klaar.
@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 je moet ook eens weer wat rustiger doen hé je doet weer te veel. Geniet eens van het mooie weer met een glaasje en een terrasje thuis of onderweg.
Voor de rest is de week weer door de midden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.