Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
Dat van die sensor heb ik ook ooit meegemaakt, met de Renault Espace van Brigitte. En inderdaad, meerdere uren daar met mijn duimen zitten draaien. Heb toen dus niks extra moeten betalen maar ook geen "schadevergoeding" voor dei extra uren gekregen. Is eigenlijk niet fair, onze tijd is ook niet gratis ...
@JosetteHeb gebeld nog eens en goed van mijn oren 👂 gemaakt ze gaan zo vlug mogelijk komen en de huisbaas geeft ook gebeld en gezegd dat ze hún afspraak moeten naleven. Fijne dag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 We duimen, dat je ze vandaag nog gaat zien.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
@patrick2 inderdaad en de rekening naar de huisbaas @Tinneke2 genoeg is genoeg.
Ikke naar de acupunctuur voor de 3 de keer. De pijn terug onder controle krijgen.
Fijne woensdag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB en alle andere binnenkomers
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 neen ze zijn nog altijd niet geweest ga ze terug bellen ze . Ben kots beu die komen maar niet en dan hun excuseren
@patrick2 Je kunt weer veilig rijden .😉Nu eens zien wat ze te vertellen hebben.
fijne dag verder
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .