Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle medelezers,
goedemorgen ,
@Josette ben al vroeg op deze morgen en terwijl ik aan het wachten ben in de wachtzaal van mijn huisarts ben ik aan het chatten. 💬
zien wat hij zegt en bloed 🩸 laten nemen .
daarna de rest want nog veel te doen .
@patrick2 Je zal achteraf veel verlof hebben kan je dan eens weg gaan want met de drukke periode is het toch minder gezellig.
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette onze verlof dagen zijn al gegeven van komende jaar dus die weten we al. Wij hebben dus gewoon onze wettelijke dagen zoals andere jaren niet meer en niet minder.
Dus die feestdagen tellen voor ons gewoon als een vrije dag niet meer en niet minder. Nu is dus de maandag nacht thuis maar dan dinsdag nacht werken en het zelfde geldt met oud en nieuw.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
@patrick2 dan kan je toch verlofdagen opsparen om nadien op te nemen?
Aan allen een fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette En plannen met het verlof ?
ik niet ze komen na nieuwjaar de zonnepanelen plaatsen en nog veel werk te doen mijn berging voor stuk leegmaken. Want wordt de 10 januari geopereerd en de 12 komen ze alles plaatsen . Gat 🕳️ maken in mijn berging enz…
kan daarna niets meer doen . En stil zitten 🪑 is echt niet aan mij besteed .
@patrick2 @SVB Werk ze fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt