Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB en alle die binnen komen om te lezen ,📖
Goedemorgen ,
@Josette heel de nacht geen oog 👁️ dicht gedaan . Ook van d pijn in mijn schouder nek en tintelingen in mijn vingers .
Zoals je zegt we moeten door met al ons kwaaltjes . Daardoor niet minder leuk . Ik duim voor jou .
@patrick2 De planning is al gemaakt bij mijn twee zusjes en ouders en volg hun twee keer gaan feesten twee dagen achtereen .
De uitslag van onderzoek moet ik nog afwachten .
Werk ze zoals je altijd schitterend 😻 doet .
@Cdt24801 Plannen voor de feesten ? Ben altijd blij dat het w l achter de rug is . Maar we zijn dan toch nog eens met de hele familie samen en wie weet wordt het dit jaar eens positief voor mijn vake . Gaat te horen krijgen of hij aan een oog 👁️ terug kan geopereerd worden en terug zal kunnen zien . Op hope van zege . De uitslag weten we vrijdag.
fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Verdorie toch, veel sterkte allebei en voor jullie wens ik alvast het verdwijnen van die pijn, en als dat teveel gevraagd is, dan een zeer hoge pijngrens gewenst.
Ik (wij) hebben geen speciale plannen voor eindejaar. De 25ste een etentje bij broers en zussen, de 27ste een bescheiden feestje met onze kids en kleinkids. Meer moet dat niet zijn.
@Cdt24801 @patrick2 Bedankt 🙏 zal er mee moeten leven. En zelfs de pijnstillers 💊 helpen niet krijg er te veel maagpijn van . En ga ze ook niet meer verder nemen . En ook niet gezond altijd . Wacht nu geduldig af op de uitslag van mijn bloed 🩸.Ga zeker genieten althans dat ga ik proberen . Ze weten dat ik veel pijn heb . En zijn lief 🥰 voor mij . Mijn pijngrens is al zeer hoog maar deze pijn is niet te harden . Probeer van me af te bijten .
fijne avond allen tot morgen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
Hier terug naar af met de pijn jeetje wat is me dat toch!
Maar we gaan door.
Iedereen een fijne woensdag.