Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die binnenkomen
Goedemorgen ,
@Josette zoals je ziet ben ik al vroeg uit de veren 🪶, korte nacht terug .
Heb ondertussen de uitslag gekregen van mijn bloed 🩸 en ziet er niet al te best uit . Overal +++ staan pff straks bellen naar de huisarts wat er moet gebeuren . Weer een reeks pillen 💊 bij en zie het echt niet zitten . Mijn cholesterol blijft maar aan de hoge kant en heb veel te veel chloor nierfunctie ook een probleem 👿 … en eet al geen zout 🧂. Weeg nog 51 kg meer kan ik toch niet doen heb alles gedaan wat ze vraagden .
wat een gedoe .
Heb het echt gehad met al die dokters 🥼 kan er geen meer zien .
@patrick2 werk ze nog ik denk zeker aan jou ook .
@Cdt24801 ook al is het een bescheiden feestje met de kids en kleinkinderen altijd leuk om samen te zijn . Want alleen is maar alleen . Zoals er toch veel eenzame zielen zijn . Daar denk 💭 ik vaak aan . Daarom nodigen we de buurvrouw van mijn ouders uit om samen wat mee te eten op oudejaarsavond.
Fijne dag iedereen tinneke/2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 das lief van je dat je aan me denkt. Vandaag de laatste nacht en dan is het weekend en dan moet ik dinsdagnacht pas terug te werken. En voor volgende week is dat hetzelfde.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Je hebt dan toch een paar daagjes met je ventje en je dochters zullen blij zijn . En de dagen worden al langer zeggen ze . 😉fijne nacht . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
Deze gisteren Douglas de kaartjes geknipt vandaag ben ik aan de beurt.
@Cdt24801Stefaan mercikes maar die pijngrens is al heel hoog.
Maar het gaat weer beter. Moet wel kan niet met pilletjes hé.
@Tinneke2 heel veel sterkte en duimen op een goede uitslag.
Fijne donderdag.