annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-23 05h22

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

OPGELOST

Dec.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.

We zien jullie daar.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers 

Goedemorgen ,

@Josette  ben ook wakker geworden om 4 u , maar ben toch nog wat in mijn bed 🛌 gekropen . En ja zal wat geduld moeten hebben ervoor . 
@patrick2  Voor mij alleen is dat wat te veel . Denk er aan om een ontkalker in de kelder te plaatsen dat is veel beter voor het water 💦 en je krijgt zout 🧂 gratis bij . Binnenkort solden en dan zal ik er een kopen en laten plaatsen .

voor de rest een fijne zaterdag . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen. 

De wind blijft aanhouden, was om 4.00 uur al klaarwakker dacht neen, neen,

Duurt wel eventjes @Tinneke2 eer dat andere uit je lijf is hé.

@patrick2 dan wel je filter op tijd vervangen hé.

Fijne zaterdag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat moet eens in de 4 weken en er zit een indicator op dus die geeft aan wanneer dat vervangen moet worden. Endat doen we dan ook anders heeft de werking geen nut meer 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 fijn dat te lezen, kende iemand die de filter uitwaste

en op de verwarming legde zo vies! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

ah bah dat is niet geheel fris hé.

Trouwens na 4 weken kunnen er zelfs van die korreltjes uit komen heb ik eens gelezen. Dat zijn de filter korreltjes en die zie je eigenlijk niet. Maar die op drinken is ook niet goed dus hou me aan de regel per 4 weken vervangen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen