Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette ben ook wakker geworden om 4 u , maar ben toch nog wat in mijn bed 🛌 gekropen . En ja zal wat geduld moeten hebben ervoor .
@patrick2 Voor mij alleen is dat wat te veel . Denk er aan om een ontkalker in de kelder te plaatsen dat is veel beter voor het water 💦 en je krijgt zout 🧂 gratis bij . Binnenkort solden en dan zal ik er een kopen en laten plaatsen .
voor de rest een fijne zaterdag . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
De wind blijft aanhouden, was om 4.00 uur al klaarwakker dacht neen, neen,
Duurt wel eventjes @Tinneke2 eer dat andere uit je lijf is hé.
@patrick2 dan wel je filter op tijd vervangen hé.
Fijne zaterdag.
Dat moet eens in de 4 weken en er zit een indicator op dus die geeft aan wanneer dat vervangen moet worden. Endat doen we dan ook anders heeft de werking geen nut meer 🙂
ah bah dat is niet geheel fris hé.
Trouwens na 4 weken kunnen er zelfs van die korreltjes uit komen heb ik eens gelezen. Dat zijn de filter korreltjes en die zie je eigenlijk niet. Maar die op drinken is ook niet goed dus hou me aan de regel per 4 weken vervangen.