Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Het is idd niet fijn om van alles mee te maken en dan bedoel ik de slechte zin. Je kan van alles mee maken maar het mag dan ook wel eens positief nieuws zijn natuurlijk. Maar je kan het ook van de andere kant bekijken nu heb je misschien wel slecht nieuws elke keer te verwerken en komt wel weer een moment waarin alles positief gaat zijn.
@patrick2 Patje daar kijk ik echt naar uit . Weet je ! Door zo mooi e reactie maakt het al een beetje draaglijker. Ik bekijk het ook positief en denk 🤔 daar ook aan . Soms is het echt moeilijk . Het is fijn om jullie zo te horen 👂 knuffel . Je hart zit echt op de juiste plaats.
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Veel moed met Douglas !
Langs de ene kant zou ik graag horen wat ze zullen pleiten over haar en welke uitspraak er komt . Heb gehoord dat ik toch ook zou mogen spreken indien ik dat wil samen met mijn advocaat van de verzekering. Tenslotte heb ik er lang niet goed van geweest .
Denk er nog over na ?
En mijn zusje en moeke tja ze hebben alle twee nog een lange weg af te leggen zeker mijn zusje. Volgende week begint ze aan haar heel zware chemotherapie 😢van misselijk zijn en braken al wat er nog bij komt …dat is de eerste stap .Als het door gaat ,dat is nog de hamvraag .Wordt een hele lange lijdensweg.
Gisteren geweend ze zat er totaal door iedereen zegt haar soms verkeerde dingen . Maar zei voelt het .
Ik ga even gaan wandelen ,om tot rust te komen dat ik er weer tegenaan kan morgen .
Aan iedereen die het ook moeilijk geeft veel moed ❤️🩹ben altijd een luisterend oor.
fijne dag verder
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Tinneke2 hopelijk blijft je zus positief, ook al heel ze veel last van de chemo. Mijn ma bleef altijd positief, ook toen ze na, enkele jaren hervalde.
@Elketje81 Niet leuk om te horen hopelijk gaat het al wat beter met haar . Ze begint nog maar . Maar we blijven positief denken.
veel beterschap ❤️🩹 voor je ma .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!