Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@patrick2 Bij mij is iedereen Welkom 🤗 mijn deur staat voor iedereen open .
ha ha 🤩🤩☺️
tinneke2 /Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
P.S ook de andere Tribe hoor 😉😉😉
@Josette Goedemorgen en fijne vrijdag aan alle meelezers! 🤗
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 @Sveke en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Zoals ik al zei tegen @patrick2 hopen we er er echt op . Nu even de harde noot kraken en doorzetten . En met jullie troostende woorden komen we er wel .👍
Weet dat er nog velen onder ons deze lijdensweg gaan !
Ben vroeg gaan slapen en heb 2 keer deze nacht wakker geworden . Dus heel goed geslapen deze keer . Dat klinkt positief .Kan wel een vreugde dansje maken .
Dus kan er weer tegenaan . Ontspanning zal me goed doen . Samen met mijn zusje .
Een fijne dag 👋 iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🥰
fijne dag verder
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is donderdag dus voor de meeste bijna weekend maar mijne zal morgenvroeg beginnen.
Deze nacht dus nog werken en dan weer weekend , wat gaat de week snel voorbij. Trouwens de weken want het is al weer februari.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik tegen jullie fijne dag verder en een fijne avond voor straks.