Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Anonymous schreef:
Reden waarom je berichten krijgt is omdat iemand je vernoemd , zoals ik daarnet , dan krijg je een mail enz ..
Zal er rekening mee houden dat ik u niet meer vernoem in men berichten.
Groeten,
bigM
Dat is in mijn ogen een foutieve reactie. Mentionen is steeds een goede zaak, zo is het altijd voor iedereen duidelijk voor wie het bericht bestemd is.
Wat is de juiste reactie dan wel? Indien je niet graag van die berichten ontvangt dat er iemand iets geantwoord heeft en nog van die dingen, dan kan je het versturen van een mail daaromtrent afzetten in de settings van uw profiel.
Ik persoonlijk krijg zo goed als geen enkele mail meer van dit forum omdat ik zo goed als alles op "OFF" heb gezet. Enkel als er privéberichten zijn krijg ik nog een mail.
@Cdt24801 vind het juist makkelijk dat ik een melding krijg, dan weet ik dat ik moet kijken, anders vergeet ik dat toch. Maar sommige meldingen vind ik nergens terug....
Wanneer je aanlogt in Tribe zie je rechtsboven een symbool van een klok staan. Wanneer je daarop klikt krijg je een lijst met alles wat voor u of over u gaat. Daar kan je dan op klikken en kom je zeker op de juiste post terecht.
@Cdt24801 doe ik altijd, maar bij sommige berichten staat een balkje bij waarop ik kan klikken en direct bij het bericht kom (als ik er in getagd ben) en bij andere berichten kan ik nergens klikken...
Vraagje... Krijg vaak melding dat er een bericht door iemand gepost is in deze groep, maar als ik er op klik kol ik in de groep terecht maar zie ik het bericht nergens staan