Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Elketje81 schreef:
Vraagje... Krijg vaak melding dat er een bericht door iemand gepost is in deze groep, maar als ik er op klik kol ik in de groep terecht maar zie ik het bericht nergens staan
Da's vreemd, want normaal gezien kom je dan in de post terecht die ervoor gezorgd heeft dat je dat bericht kreeg
@Cdt24801 kom dan wel in het bericht terecht, maar meestal helemaal bovenaan en moet dan zoeken welk bericht het is...
Als je lege berichten ervaart of andere problemen raad ik je aan eens je cashe en cookies te legen en zeker als je Google chrome gebruikt. Ik merk zelf ook op dat er via Chrome dus wel eens het een en ander fout gaat. Met een andere browser merk ik deze problemen niet en vooral de Edge browser is goed , persoonlijke ervaring , maar als ik de Macbook gebruik is Safari weer goed daar merk ik ook geen problemen in.
Ah ok ik dus via de pc of macbook , net welke ik op heb staan.