annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Hier gutst het van de regen en de wind gaat hier gelijk een raasde te keer dacht nog even naar de winkel te gaan , maar no way blijf goed binnen. Zal voor morgen misschien zijn voorlopig de frigo in alles en bij de buurman . 
Veel plezier met je serie ik ga nu even dutten nog altijd niet aan toe gekomen . 
Het is hier ondertussen lekker warm weer . Zo zie je maar positief ingesteldheid helpt ?

fijne namiddag en avond 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Hier is het regen geworden inmiddels was net buiten sigaretje roken. De wind gaat idd gewoon door en niet te zuinig ook niet. 

De serie is voor vanavond ben al weer aan seizoen 7 gestopt vorige week. Ben Flikken Maastricht terug aan het kijken en eindelijk is seizoen 16 er ook en ook die ben ik aan het downloaden om te kunnen kijken 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Kijk er ook heel graag naar neem het ook op elke keer . Soms ben ik er niet wil het voor geen meter missen maar heb er al veel gezien .toch dan .  
Soms kijk ik helemaal niet naar tv .
hangt beetje van af wat ik de avond doe . Tekenen schilderen  en alles ter gelijkertijd dat kan je niet he . Vergeet dan even alles rond mij . 
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Als je langs me woonde zou ik je de gehele serie kunnen geven maar jammer genoeg is dat niet hé. Ik neem niks op ik download de films of ik kijk via videoland , Netflix , Disney+ of YouTube of eender waar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Jan Dorie toch Patje moeten wij nu zo ver van elkaar wonen . Je zou mogen een hapje eten en drinken met je vriend 😉. Maar zo ook altijd welkom Zenne .Een keer lachen kan deugd doen .

tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt! 

Leden met de meeste pluimen