Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @MustafaY
en alle meelezers en nieuwe binnenkomers een goedemorgen.
Amai 5 bladzijde gepend hier gisteren. Zal voor later zijn om te lezen.
Maak er allen een fijn weekend van.
@Josette
Goede morgen ,
Er is vandaag ook al veel neergepend . En wat door ieder van ons . Vind dat het volle ambiance is toch goed voor je babbelhoekje teken dat het aanslaat .
Nieuwe mensen nieuwe verhalen .
fijn dag
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Vind het ook leuk dat babbelhoekje. Zie nu door de corona niet veel volk, dus is het hier maar stil. En tegen de honden kan je niet babbelen he 😂
@Elketje81 Een goede morgen ,
Je kan er wel tegen babbelen 😂maar jammer genoeg spreken ze niet onze taal alleen blaffen ze eens terug . 🤣 . Eens met hun kop draaien Allee wat zegt die nu weer
zoals hier wordt in juni 15 jaar is begint zijn kwaaltjes te krijgen en vermagerd . Gezien zijn leeftijd zeer normaal .
Doet deugd ook om hier eens je hart te luchten en eens iets te vertellen. Lief ,leed .positief tijd …
mMensen hebben elkaar nodig op elk moment.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ja jammer dat we die beestjes niet verstaan he.
Ik heb hier een chihuahua van 7 jaar en een Engelse bulldog van 9.op 1 september hebben we de franse bulldog moeten laten inslapen. Was 10 jaar en had sinds maart epilepsie. Heeft alles gekregen van medicatie maar niks bracht nog op. Was mijn lieveling van de 3. Als hijbwakker was volgde hij me constant en wou altijd op mijn schoot zitten...