Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Elketje81 Ga dat zeker laten weten en geef het door aan mijn zusjes en moeke dat ze het ook kunnen maken. Uw ma haar recept wordt nog populair. Heb het al in mijn recepten boekje geschreven ze .
😍🤩🤩
doei Ben nu weg .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Tinneke2 was hier een heel populair recept. Mijn ouders hebben 31 jaar een horecazaak opengehouden en voor dat recept kwam een koppel uit Nederland 1 keer op een jaar speciaal af. Ze moesten er 2 uur voor rijdeb (enkele rit) maar ze hadden dat er voor over. Ze maakte ook zelf pizzadeeg maar met de verhuis is dat recept verloren gegaan
De aankoop van een MacBook zal misschien wat duurder uitvallen @patrick2 maar je hebt geen tweede computer meer nodig, alleen een windows licentie
Moet redelijk vlug draaien aangezien de Macs nu ook een Intel processor hebben - vroeger was dat een Motorola
Dan zou ik me niet haasten @patrick2 Parallels Desktop 17 getest: Windows met horten en stoten op M1 Mac (onemorething.nl)