annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 hier is de zon nog aan het vroeten om er door te geraken... 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

alle nieuwelingen en meelezers een goedemorgen.

Ik ga op de afgelopen geschreven berichten niet reageren is al goed uitgelegd door @patrick2 en @Cdt24801 waarvoor dank.

Wat een nacht hopelijk nergens niet teveel miserie,

Maak er een fijne dag van.

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere. 

Weer maandag vandaag dus de meeste nieuwe werkdag maar de eerste voor mij zit er al op. 

De morgen en vannacht was koude wind en regen maar gelukkig is die gaan liggen merk ik net en zag de zon. 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik iedereen fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen,

Onder de opmerking van @Josette moet je eigenlijk twee dingen verstaan:

1. Tribers die zomaar "onzin" posten om toch maar een post te maken. Zoals bvb lege posts, of "Hallo"  ...
  2. Wanneer één en dezelfde Triber aan meerdere andere Tribers iets (verschillend) wil zeggen dan vragen we om dat in één post te doen en elke specifieke bestemmeling apart te mentionen in een nieuwe paragraaf (even twee keer op "enter" drukken). En dus niet, als je bvb drie personen wil aanspreken, drie posts na mekaar te plaatsen.

Je mag van mij aannemen, ingeval we een "opmerking" hebben voor iemand persoonlijk zullen we steeds in eerste instantie een PM naar die persoon sturen.

Voor de algemene opmerkingen die geplaatst worden zou ik het met een spreekwoord zeggen: wie het schoentje past trekke het aan ....

Over dat spreekwoord een weetje: het is ongeveer 46 jaar geleden, maar in de les Nederlands vroeg de leraar eens aan de klas in het algemeen: wie kan me zeggen wat dit spreekwoord betekent? Met velen hebben we een uitleg gegeven, maar uiteindelijk had niemand van ons de juiste ... Wij allemaal beschaamd .... (Toen was er nog geen internet om snel even iets op te zoeeken ..)

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 wie het schoentje past trekt het aan betekent : zonder dat het speciaal tegen hem/ haar gezegd wordt weet de schuldige wel dat de opmerking voor hem/ haar bedoeld is . 
Ben dus duidelijk naar school geweest en trek het me niet aan @patrick2 had al het duidelijk gemaakt voel me totaal niet schuldig .  
Meer ga ik hier ook niet over zeggen . Heb alleen een heel klein hartje ❤️. Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Leden met de meeste pluimen