Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 er bestaan verschillende soorten yoga deze was met oefeningen dat ik allemaal kon doen.
Ga het hier vandaag rustig aan doen, deze nacht goed geslapen maar de vorige 2 heel slecht geslapen en ben nu nog moe.
Goed niet dat ja vader nog zo goed is!
@patrick2 goed van je slapen is nodig zeker als je moet werken.
@Tinneke2 hier nog een met een versleten rug en schouder.
Maar zoals @patrick2 schrijft niet slim om te blijven lopen ermee.
Ik denk dat niet goed slapen in de genen zit en er weinig of niets aan te doen is.
We gaan naar volle maan en dan is het bij de deze altijd bingo. Hahahaha.
@Elketje81 @Josette @Anonymous @patrick2
Kom net van de huisarts en kreeg geen goed nieuws te horen 👂 over mijn resultaten van de scan van de rug en nek . Zit met een hernia aan 4 wervels daardoor heb ik zoveel pijn en in de rug al even slecht. Wederom moet ik een afspraak maken bij de neuroloog ,maar het verdikt weet ik al er is geen komen aan vertelde de huisarts uiteindelijk wachten mij twee operaties. Heb hem uitgelegd dat dat zal uitgesteld moeten worden . Heb gehuild en echt alles verteld van wat er de laatste maanden op mij is af gekomen .
begreep het heel goed maar moet ook denken aan mezelf . Volgende week terug bij hem . Ook moet ik bij een cardioloog pff wat een toestanden. Ga nu wat rusten want moet alles wat laten bezinken.
Nadenken 🤔 en zie nog wel .Mijn zusje gaat voor . Punt uit .
fijne dag iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 wat een tegenvaller! Maar je moet ook aan je eigen gezondheid denken! Ik heb vorig jaar te horen gekregen dat mijn 2 onderste wervels versleten zijn.