Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 oh ja dat is wel op latere leeftijd. Gelukkig heb je een goede band met hen!
Hier is vannacht de ladder omver gevallen door de wind...
@Elketje81 Zet maar alles goed vast want zal vannacht en morgen nog erger worden heb me al goed voorbereid . En in de streek van mijn ouders hebben ze langs de baan alle bomen geknot . Voor de veiligheid van de wagens om geen zware takken op te vallen .
Dat mag je wel zeggen de band is enorm wij denken vaak het zelfde mijn moeke en ik . En met vake weet ik hoe hij zich voelt . Kan je beschrijven hoe veel ze voor mij betekenen en dankbaar ik hen ben . Zonder hen weet ik wat voor leven ik had en dat was niet zo fraai geweest . Ze hebben me uit een hel gehaald .
Dat vergeet ik nooit en herhaal ik veel zelfs vandaag heb ik het nog eens gezegd .
Dat ik van hen hou met hart en ziel . Sluit dus mijn avond af en ga nu mijn bedje in .
Fijne avond iedereen
groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 denk dat alles goed vaststaat. Hier in het dorp viel het deze nacht denk ik wel mee van de wind. Maar heb me al voorzien op mijn eten voor dit weekend. Al groeten gekocht en heb nog vegerarisch in de frigo staan, dus moet deze week niet meer buiten.
Dat is fijn dat ze zo goed voor je gezorgd hebben en dat jullie zo een goede band hebben! Niet iedereen heeft zo een goede band met hun (pleeg)ouders.
@Josette @patrick2 @Elketje81 @Anonymous @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Midden in de week en het weer is er hier niet op verbeterd ,heel de nacht geklets van de bakken van de elektriciteit ⚡️. Wat een stormweer .
Gisteren lag ik er al vroeg in 21 u niet van mijn gewoonte . Voel me vandaag stukken beter
Vandaag bij mijn zusje poetsen dag rustig aan de boven poetsen want het is een groot huis 🏠.
Haar verzorgen 👩🍼 . Wat bij praten en steunen . En koken 🧑🍳.
Op tijd naar huis want met dit weer ben ik toch zeer voorzichtig op de baan.
En mijn woefke laat ik niet meer zo lange uren alleen .
Wie Valentijn gevierd geeft hoop dat jullie hartje ❤️ verder met liefde gevuld mag blijven . Niet alleen die dag maar alle dagen.
Fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt