Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 moet wel lastig zijn als je in een ruimte bent waar veel mensen aan het babbelen zijn. Mijn oma wou nooit een hoorapparaat en op het einde moesten we roepen tegen haar. Mijn nonkel heeft het uitgeprobeerd maar kon het niet verdragen. En mijn ma haar nonkel (is bijna 90) hoort ook niet goed meer. Als die me belt moet ik het vaak herhalen, want hij verstaat het altijd verkeerd
@Elketje81 in een ruimte met heel veeteelt mensen is het inderdaad lastig . Soms moet ik dan even weg wat dan is het echt één geroezemoes. Wordt er horendol van . En dan hoor ik ook niet wat de een tegen de ander zegt . Maar binnenkort ga ik nog eens terug toch eens kijken 👀 voor een ander ,er zijn er nu betere dan vroeger Zo kan het ook niet verder want de draadjes doen echt pijn en zijn altijd regelmatig aan vervanging toe .
Bij mij komt het door iets wat ik heb meegemaakt in verleden .
Dat rugzakje heb ik van me afgezet . Want met mijn pleegouders ben ik zeer gelukkig 🍀. Je kunt niet bij de pakken blijven zitten
Alleen geeft mijn echte mama het niet moeten meemaken . Was ook maar 4 maand toen ze overleed en mis haar ook al heb ik haar niet gekend .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 kan het me voorstellen dat het lastig is. Als ik nog maar in een zaal vol geroezemoes binnenkom irriteerd het me al. Dus wat zal dat niet voor jou zijn!
Ooooh zo jong dat je je mama al verloren bent! Gelukkig heb je zo lieve mensen die je verder hebben grootgebracht
@Tinneke2 die bewering klopt niet altijd hoor.
Bij mij is de warmte niet goed heb dan veel meer pijn, door op te zwellen.
Vandaar de iets koelere tijden. Die zijn zeldzaam.
@Josette Dat kan inderdaad kloppen gezwollen voeten 🦶,benen en dan veel meer pijn . En koeler kan dan deugd doen . Je hebt gelijk op dat gebied . Maar te koud zo ijzig doet wel ook geen deugd.
groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt