Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
alle nieuwe binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
Hou het allen veilig, als je niet naar buiten moet
zeker niet doen.
Fijne vrijdag.
@patrick2 laatste werkavondje van de week.
alle nieuwe binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
Wat een stormachtige nacht. Pfff vrijdag nog erger.
Voor alleen een fijne dag.
@Josette @patrick2 @Anonymous @Elketje81 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ja storm Dudley doet zijn best je mag het zeggen amai .
Bij ons midden van de weg hebben ze bomen mogen ruimen wat gaat dat vrijdag worden jeetje heb al schrik moet straks de baan op waar heel veel bomen staan .Denk dat ik een omweg ga maken pff .
@Elketje81 Zo is het inderdaad , veel later ben ik bij hun terecht gekomen mijn moeke gaf les aan mij en zo is de bal aan rollen geraakt was al 17 bijna . Ben ze heel dankbaar Had direct twee zusjes en een broer . En een hele grote familie soms met vallen en opstaan . We zijn beste maatjes er is veel vriendschap en vertrouwen ontstaan . Zou ze niet meer kunnen missen .
@patrick2 je weekend is al begonnen als je nog buiten moet hou je goed vast . Gisteren boodschappen gedaan met mijn zusje . En gaat voor de moment goed 👍.
@Anonymous Fijne donderdag weer is de week bijna om .nog een weekje en ook de maand is voorbij gaat allemaal vlug . We moeten genieten zoveel we kunnen van onze Dierbaren familie en vrienden ,want je weet maar nooit . xx
fijne dag iedereen groetjes
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en ook alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 onthoud goed , nee mijn weekend is nog niet begonnen. Ik werk donderdag op vrijdagnacht nog en dan heb ik weekend 🙂
Ja dus zoals te lezen nog een nachtje en dan weekend.
Voor de rest niet veel te vermelden daarom allemaal een fijne dag verder.
@patrick2 Ga dat in vervolg zeker proberen te onthouden. Ben er altijd in de war van . Dus zaterdag dan weekend ben echt niet gewoon .Goede vooruitzichten . Juist opletten voor de storm ⛈ he . Vooral voor omwaaiende bomen . . Ben net thuis . En toch nog eens rond gegaan eerst bij mijn ouders om alles binnen te zetten . Want mijn vake wou echt de zware tuinzetels binnen . Heb ik maar gedaan begon het toch niet net te gieten van de regen 🌧. Kleddernat och we hebben goed gelachen .
Was net een verzopen kieken 😂🤣.Deed zo een deugd om hem weer eens te zien lachen .
Bij mij staat nu ook alles veilig vast . En morgen weer een nieuwe dag . Ben moe maar heb echt genoten van mijn dag .
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt