annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 @Josette @MustafaY @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere aan goedemiddag. 

@Josette en @Tinneke2 ik heb al weekend. Ik begin elke zondag avond met werken en dan is de laatste avond donderdag avond. Op vrijdag ochtend begint mijn weekend dus nu heb ik al weekend. 

Moet gelukkig niet meer door dit weer net even de woef buiten gelaten want ze moest nodig maar keerde rap terug. En dan te bedenken ben net opgestaan dus was nog niet eens een wandeling te maken dus gewoon ff in de tuin. 

Voor de rest ga ik het rustig houden vandaag daarom ook allemaal nog een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Elketje81 Een  sanse dat hè niet meer buiten moet hier al dakpannen naar beneden gekletterd de brandweer is hier in mijn straat een volledige omheining van de buren vlogen weg . Grote stukken takken in mijn tuin . 
Appartement ook dakpannen de helft weg en net gebeld rechtovereind mij volledig ijzersterk omheining van reclame losgerukt ligt tegen een auto van hun klant . 
pff . Bij mijn ouders is de schade ook al groot aan hun dak . 
De bomen gaan hier fel te keer hoop dat er geen door mijn ruit vliegt want dan is er hier een ravage bij mij . 

En hebt dan van die idioten die vinden dat ze toch hun crèmeke of pannenkoek voor een keer niet kunnen laten . Verschieten dan dat ze bijna weg vliegen . En dan nog met de fiets 🚲. Waar gaan we naar toe . Gunnen fiets ligt al paar meters verder . 

Mijne woef blijft binnen zou vliegen in de lucht mijn kleinte kattenbak  gehaald. 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 @Josette @MustafaY @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 en alle medelezers

Hier valt de wind nog mee (toch vergeleken met woensdagavond). Ik blijf vandaag binnen. Straks de speksteenkachel aan en wat lezen of tv kijken (moet nog een maand familie inhalen...) 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Ga wat slaap inhalen ben kapot . Hoop alleen dat er geen boom op mijn auto valt . Want hij gaat flink te keer . Heb hun weken geleden al verwittigd dat niet snor zat en ergens anders geen plaats . Staat hier volledig volzet . Nog eens gebeld eens verwittigd . Maar ja . Zou ook niet meer buiten komen met zo een weer . 
fijne dag verder

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 ik verschoot daarnet toen ik wakker werd.... Was, al 10u30. Was wakker geworden om 9u maar dacht bij mezelf "blijf nog een paar minuten liggen..."

Hier in de straat hebben de meesten een garage of carport. Vroeger stonden hier bomen in de wegel naast ons, straat, maar die zijn vorig jaar allemaal uitgedaan. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen