Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 heb gisteren een mail gestuurd naar de verzekering, nu wachten op hun antwoord. Ga morgen ook bellen naar de firma om mijn dak te herstellen
@Tinneke2 hier zijn gelukkig maar enkele dakpannen af
Hier liggen al wat dakpannen af. Ga moeten kijken of ik er nog op reserve heb..
Hier is het al aan het stormen. Heb heel zware ligzetels die op het dak boven de toog staan en die liggen al de grond op. En zelfs platte pannen van mijn muur liggen al kapot op dd grond
@Josette @patrick2 @Anonymous @Elketje81 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Het was een kort nachtje pas in bed om 1u 30 .
Vertrek naar de kapper mijn afspraak stond al vast nu gaat er een kleurtje in want met half grijs haar 👩🦳 gaat ook niet . En daarna mijn medicijnen 💊 halen .
Voor de rest blijf ik dan thuis 🏠.
Hier is het al goed begonnen . Hou mijn hart al vast .
Zal zeker veilig rijden .
@patrick2 Nog een fijne werken nacht en dan kan het weekend binnen komen . Misschien is de storm tegen dan gaan liggen . .
alle andere fijne stormachtige dag .
Ik ben er vandoor doei
groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt