annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette en @Elketje81 

Hoop dat het voor allemaal snel is opgelost. 

Het is gewoon heel erg wat er gebeurd is voor iedereen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 hoop het ook, afwachten he

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Elketje81 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

@Josette Het gevaarlijk ☢️  goedje is toch al weg . Nu hopen dat het zeil blijft zitten ,want tegen vanavond wordt er weer felle rukwinden verwacht en zware buien kan plaatselijk zijn . Hoop dat ze er van gespaard blijven . Duim alleszins voor hun. 

Mijn ouders hebben ook zware schade ook groot deel van hun dak weg het is een groot huis .Onze grote boom ligt omver in de vijver echt blijkbaar een ravage .

Ben ziek moet thuis blijven . 

@patrick2 Tof dat je genoten hebt van je etentje. En straks weer werken dag na je dutje . Rust nog goed 👍.

@Elketje81 en @Anonymous en @MustafaY nog een fijne Zondag . Ik kruip nog even onder de wol ,dat ik me straks beter voel .Hier veel regen 🌧 en toch weer wind 🌬.

Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 hier is het van net voor de middag beginnen regenen en nog niet gestopt. Er is een vriend me komen helpen om wat gerief opzij te zetten, nu hopen dat het vanavond niet zo een hevige storm gaat zijn zoals vrijdag...

Ga er nog een rustige zondagnamiddag van maken, nog wat tv kijken.

Fijne zondag nog iedereen! 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

alle nieuwe binnenkomers en meelezers een goedemorgen.

Ze zijn terug in hun eigen huis, de asbest is opgeruimd en de rest van de puin ook.

Een groot zeil over het eerste verdiep moet nu alles tegenhouden op hoop van zegen.

Maak er een fijne zondag van. 

Leden met de meeste pluimen