Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 ja afwachten en hopelijk dat ze heel snel het dak kunnen herstellen... Maar ze zullen het druk hebben de komende tijd...
@Elketje81 Klopt hier zijn 5 brandweerwagens gedurig op en af aan het rijden en de regen begint hier hevig toe te nemen en het wordt ook weer meer winderig @Josette @patrick2 . Het is te hopen dat voor niemand nog meer schade komt ,hier terug rechtovereind want ijzerwerk ligt midden van de weg . Zie ze het juist opruimen . Alles vliegt hier langs alle kanten uit .
Houd gewoon verdorie niet op ze geven weer zware windstoten gaat veel vlugger over maar veroorzaakt wel ook zeer grote schade . Pff .Wat een weer zeg .
Duim voor iedereen echt hou je veilig binnen ook je lieve dieren .
By safe groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 vandaag nog niet te veel sirenes gehoord (of het viel me niet op).
Hoop dat de storm straks niet zo hevig wordt als vrijdag. Had toen echt schrik...
@Elketje81 Rustig blijven ,doe ik ook alles aan de bevoegde mensen overlaten . Drink een kopje thee dat kalmeert . Ga nu wat tv kijken 👀
fijne avond en dan naar bed want ben nog niet volledig 💯 % in orde .
Goede avond
tot morgen iedereen xx knuffel
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 drink thee in overvloed... Hopelijk voel je je morgen weer beter.
Ik ga er niet te laat in, morgenvroeg naar de kinesist en daarna afgesproken met vrienden op de markt in Dendermonde