Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Anonymous Och ikke pff 😂 @patrick2 Dat vind ik ook dan verdiend hij om ook wijze te worden . En mogen ze er eens werk van maken . Als hij zoals je het zo prachtig verwoord .en je bent een goede kerel Patje .😉
Dus dat ze er eens hun werk van maken @NelsonM @MustafaY zou mooi zijn hè . Iedereen verdiend een kans of niet kunnen jullie er niets aan doen .
Fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dag allemaal,
We appreciëren inderdaad enorm de bijdrage van @Anonymous !
We gaan dit samen bespreken 😉
Groetjes,
Nelson
@NelsonM
Goedemorgen ,
Fijne om te horen op dit positief antwoord . Dat apprecieer ik enorm .
Make it true !
thanks groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer
*Zucht*
Reden waarom ik hier niet meer zoveel ben is omdat de wijzen er toch zijn ( iets wat vroeger niet was ) en ook hoe je het ook draait of keert , wijze heeft meestal meeste ervaring . ( Hoewel ik soms men twijfels heb )
Nu ik weet ook niet alles, ik heb enkel ervaring in de telecom ( van Mobistar & Orange ) .
Is lief dat je ongerust bent over mij maar maak u geen zorgen , "bigMODDER" is er nog , enkel veel minder.
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous
Denk dat we allemaal ons steentje bijdragen en jij weet toch ook veel dingen ? Je hebt het in het verleden nog al laten blijken dat je veel weet en andere kan helpen.