Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Dialecten kunnen soms anders overkomen bij mensen , wat wij bv verstaan onder een woord is bij iemand anders van andere kant een andere betekenis , dus niets om je zorgen om te maken.
Groetjes,
bigMODDER
@Anonymous Ga ik ook niet doen . Dat is ook wat ik bedoel hè 😮💨.Ieder geeft zijn eigen dialect punt uit . Op sommige plaatsen konden ze er goed mee lachen 😹. En ben altijd van mening dat je uit je hart mag spreken en eerlijk mag zijn . Ik blijf mezelf 😉.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette dat heb ik ook niet gezegd hè dat je als een slons koopt amai pff . Veel vrienden noemen het zo en denk 🤔 dat ik nog altijd mag mijn mening geven .
Zo en eerst pakje afhalen ,en dan naar mijn afspraak bij de dokter 👨⚕️. Zal mij eens verzetten en goed doen . Heel vriendelijk 🤗 en oprecht . Voor de rest allen een fijne dag
doei 👋
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 veel succes bij de dokter! Ik kom er net van, moest om mijn voorschriften en dan controleert ze ook altijd mijn bloeddruk (als ik de medicatie daarvoor niet zou nemen is die veel te hoog...). En apotheker heeft me staaltjes meegegeven, want heb supergevoelige huid.