annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat wil ik ook en weet heel goed dat @Josette haar tijd daar in steekt heb al meermaals daarvoor al haar bedankt 🙏en geprezen  .Zal met alles rekening houden . 
Fijne dag verder voor ieder van jullie 😢

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Dialecten kunnen soms anders overkomen bij mensen , wat wij bv verstaan onder een woord is bij iemand anders van andere kant een andere betekenis , dus niets om je zorgen om te maken.

Groetjes,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Ga ik ook niet doen . Dat is ook wat ik bedoel hè 😮💨.Ieder geeft zijn eigen dialect punt uit . Op sommige plaatsen konden ze er goed mee lachen 😹. En ben altijd van mening dat je uit je hart mag spreken en eerlijk mag zijn . Ik blijf mezelf 😉.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette dat heb ik ook niet gezegd hè dat je als een slons koopt amai pff . Veel vrienden noemen het zo en denk 🤔 dat ik nog altijd mag mijn mening geven . 

Zo en eerst pakje afhalen ,en dan naar mijn afspraak bij de dokter 👨‍⚕️. Zal mij eens verzetten en goed doen . Heel vriendelijk 🤗 en oprecht . Voor de rest allen een fijne dag 

doei 👋 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 veel succes bij de dokter! Ik kom er net van, moest om mijn voorschriften en dan controleert ze ook altijd mijn bloeddruk (als ik de medicatie daarvoor niet zou nemen is die veel te hoog...). En apotheker heeft me staaltjes meegegeven, want heb supergevoelige huid. 

Leden met de meeste pluimen