annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 dus dan zou ik in het vervolg per bericht opschrijven wat ik per bericht dat ik ontvang zal antwoorden. Want ik antwoord op ieder antwoord dat ik heb gekregen (zijn dus ook aparte berichten dat ik ontvang). Want kan niet elk bericht tegelijk openen. Moet steeds per bericht naar boven scrollen om bij die bel het volgende bericht moet openen.

Dan hoeft het voor mij hier niet meer, dan steek ik meer tijd in alles te noteren en over te typen. Dag dat het een groep was voor je vrije tijd en een babbeltje te kunnen doen

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Ik heb u geantwoord op uw vraag. En dat is niet nieuw, en niet speciaal voor u alleen bedoeld, vraag maar aan @Tinneke2 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 wat ik ik nu weer verkeerd gedaan . Ben alleen vanmorgen op het forum geweest en nu even een antwoord geven bij @Elketje81 

voor de rest probeer ik hier echt mijn uiterste best te doen en nu krijg ik weer een berisping. 
Vind het niet leuk . Weet dat ik in het verleden ook achtereen berichten zette . Maar ik let daar nu echt op . Of vat ik het verkeerd op . Had zo een leuke dag na lang ziek te zijn . Maakt mij ook verdrietig elke keer op de vingers getikt te worden . 😢
nog fijne avond 

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Denk wel dat je het nu geheel verkeerd op neemt. Je hebt inderdaad in het 'verleden' een waarschuwing gehad dat je niet zo veel berichten moest posten achter elkaar. In dit geval heeft @Cdt24801 het aangehaald wat er toen gebeurd is. Jammer dat je het zo niet ziet @Tinneke2 

@Elketje81 Het is en blijft nog altijd een forum om technische ondersteuning te bieden naar klanten. De Babbelhoek is er destijds bij gekomen om toch eens wat anders te zeggen dan enkel technische vragen. Gewoon eens goede middag en te vragen hoe het er mee gaat. Nu blijkt dat er uiteindelijk gehele gesprekken over en weer gaan en over de gebeurtenissen van de dag en uiteindelijk van een hele week. Zoals ik nu ook doe in dit bericht in vernoem jou maar ook @Tinneke2 die ik erin vernoem. 

Dat is het geen wat @Cdt24801 bedoeld om alles in een post compact te vernoemen. Vergeet niet @Elketje81 dat we nog altijd op een forum zitten om mensen te helpen. Als je echt wil chatten over de dagelijkse dingen daar zijn uiteindelijk andere forums voor waar dit de gehele dag kan. Sorry als ik het zo moet formuleren maar anders zie ik niet in hoe wel te formuleren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ik vroeg toch of ik het verkeerd op vatte . .Ik durf echt niets meer te zeggen. En heb ook toegegeven dat ik dat in het verleden heb gedaan . Berichten achtereen gezet. 
Neem @Cdt24801  niets kwalijk over dit bericht . Ben echt wel geen boeman probeer echt mijn best te doen . 
@Josette oké maar juist ik wordt weer vernoemd . En s’morgens wordt mijn naam genegeerd . Begrijp me weer niet verkeerd en begrijp het ook ergens heel goed . 
Doe hier echt mijn best ,echt waar .. 

Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 😢😢

fijne avond verder voor elk van jullie 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen