Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Dat is niet de uitleg die ik zo vele jaren geleden op school gekregen heb ...
De uitleg toen was: wie ergens op reageert geeft daarmee te kennen dat hij/zij zich aangesproken voelt. En daar hadden wij dus geen internet voor nodig. En niet alles wat op internet staat is waar of correct. Dat vergeten er velen nogal eens ... Wikipedia staat vol met halve waarheden, onwaarheden en vergissingen.
@Josette @Ik antwoord gewoon op haar vraag ,meer niet . Ik heb heel de namiddag geslapen hoor . Niet slecht bedoeld.
fijne avond en slaap lekker 😴
Waarom trek je het je persoonlijk aan als @Josette deze opmerking maakt ? Ze maakt de opmerking in het algemeen.
Er zijn er bij die hier komen posten om te posten en denken op deze manier een bijdrage te leveren aan de Tribe en dan vervolgens rangen op vooruit gaan en denken dat ze een meerwaarde zijn hier.
Ze doelt op geen enkel persoonlijk profiel maar ze doelt in het algemeen op de wijze waarop het gebeurd.
Ik zelf stel dit ook vast dat er dus gewoon 'tribers' zijn die willekeurig ergens iets posten en dat herhaaldelijk doen en denken ik haal zo de badges en rangen. Er zijn er bij die in bepaalde onderwerpen die gepost zijn en of worden dan staat er de tekst : 'zou ik ook doen' of kopiëren letterlijk iemand zijn zin en posten dat om te posten.
Ze denken dan slim te zijn maar eigenlijk hebben die mensen totaal geen waarde hier die zouden beter dus niet meer hier komen als ze geen zinnig antwoord kunnen geven.
In het verleden zijn er veel van dit soort posten geweest en moet zeggen het is nu minder omdat er meer controle is over die berichten. Er waren zelfs lege berichten met lucht en dachten zo vooruitgang te boeken.
Enfin ik kan dus veel van deze voorbeelden geven maar je moet het niet persoonlijk aantrekken. En dat is wat ik ervaar dat je het te persoonlijk aantrekt en dat moet je niet doen. De opmerking is in het algemeen bedoeld op mijn post die ik heb gemaakt.
@patrick2 Oké dacht echt oei reageer weer te veel .wist niet dat het zoveel gebeurde amai . lege berichten pff wat hebben ze daar nu aan . Waar gaan we naar toe .Maar goed zal het nu niet zo meer persoonlijk op pakken . Ja ben vroeger vaak gepest en gekwetst en zit nog een beetje in mij moet het echt af leren .
Weet wel mag zo rap niet meer mij aangevallen voelen . Bedankt voor je uitleg Patje . En sorry @Josette wederom ben een kieken .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt