Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-23 06h37
Antwoorden: 130 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/140123
Tot daar.
@Tinneke2 je kent dat wel hé zo van die nachten gelukkig zijn ze er niet iedere dag.
Markt ze.
Ik koop tegenwoordig de look in heel kleine strooiblokjes uit de vriezer in de Colruyt heel makkelijk.
@Josette Mijn zusje geeft graag verse look en ik ook lekker 🤤 de geur alleen al . En nu zwarte gekocht ook Jamie.
Nu wat rusten ben pompaf . En straks bij mijn zusje .
Ken die nachten maar al te goed 👍,heel veel pijnlijke nachten de laatste tijd .
Pff wordt er niet beter op .
tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedenavond.
Ben zelf net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden.
@Tinneke2 probeer toch maar wel te slapen hoor ook al is het misschien niet makkelijk door alles. Straks heb je zelf iets aan de hand en dan ...? Echt even minder aan doen en rusten en aan je zelf denken , ook al is dat misschien nu niet makkelijk.
Voor de rest heb ik weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne avond.
@patrick2 Hebt gelijk . Heb een afspraak bij mijn huisarts mag er morgen al direct naartoe . Hij ging mij zelf opbellen 📱. Was ongerust waar ik bleef .
Ga dus toch eens een goed 👍 uitleggen wat er allemaal aan de hand 🤚 is . Moet zelfs van mijn zusje .
Kruip er in in mijn bed 🛌
Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt