annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                 

                          Januari.jpg

              

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 Daar wordt ik dus zo kwaad om hè wat geeft dat klein puppy misdaan 😡, dat zijn echt mensen met een heel slecht karakter. Dierenhaters . Bah 🤢.


Van mijn zusje nog geen nieuws pas donderdag heel veel werk in het labo , maar de resultaten van de CT was  al goed nu nog wachten op de bloedresultaten en de MR dat is de belangrijkste daar komt het op aan . Als dat goed is kan ze in Maart haar zware operatie ondergaan. En kan ze haar voorbereiden. Nog geduldig afwachten .. Heb haar vandaag eens goed geknuffeld , is nog vlug moe maar komt door de zware medicatie 💊. Duimen maar het ziet er hoopvol 🙏 uit . 
Heb er een heel goed gevoel bij . 
Fijne avond en Patje werk ze deze nacht . Bedankt dat jullie aan mijn zus denken 💭 doet haar deugd. 🤗🙏

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers Goedemorgen

@Josette Jammer genoeg wel en ook veel duiven 🕊️ want die schieten ze af . En ook andere vogels en eten ze op . Gezin op de tv . De buur van mijn zus durft dat ook . Staan nochtans boetes op . Ook de witte duiven maakt geen onderscheid ervan een vogel is een vogel zegt hij . Pff . 
Straks blijft er niets meer over ! En niet alleen dat overal strooien ze vergif voor dieren zelfs voor honden 🐕. Moet willig 😡

 Vandaag ga ik weten hoe het met de resultaten is van mijn zusje pas deze avond ben benieuwd. Maar blijf positief en ga ga eens goed knuffelen 🤗

voor de werkende een fijne werkdag en voor later een werknacht. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 hier in de week een pupje vergiftigd niet normaal meer de mensen!

We duimen mee.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen