annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

Januari.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Dank u dat mag je zeggen vooral voor haar . Altijd al die onderzoeken en dan dat wachten . En daarna in maart wacht haar nog een hele zware operatie. Pff met heel veel afzien . Maar moet gebeuren. Niets aan te doen . Ze krijgt heel veel steun en help zoveel ik kan . Ga terug wat rusten want heel slecht geslapen ervan . 
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @bigM  goedemorgen

aan alle binnenkomers en meelezers.

Midden van de week ik ga er dadelijk weer eens eentje knippen.

@Tinneke2 de wind was fris zei Douglas ook.

Fijne dag allemaal.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Gisteren mijn terras opgeschuurd met Javel , nu is het weer netjes in orde 🙂 

Vandaag eens naar de markt verse groenten 🍆 en vers fruit 🍌 kopen . Soep maken om in de diepvriezer te doen .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 winkel ze op de markt.

Amai de onze ligt er groen bij, is nog te vroeg vind ik.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Heb het gedaan terras omdat de bomen 🌳 gesnoeid zijn . Ben al terug van de markt en soep al gemaakt en in potten gedaan is nu aan het afkoelen voor de vriezer . Veel volk op de markt . Het was koud op de markt .  En de keuken al opgeruimd . Nu pauze nemen . Want ben al bekaf al heel de morgen veel gedaan . Fijne dag en voor wie uit werken is werk ze . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen