Profil de Josette

Super User

• 

8.2K  messages

De babbelhoek voor de maand januari.

Januari.jpg

Super User

• 

8.2K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @Anonymous 

hier is nog veel gevallen zijn even buiten geweest zalig! 

Mijn weertje moet echt immigreren!

Stefaan, niet goed voorbereid geweest dan moest je niet de deur uit! 😋

20-01-2023 (3).jpg

20-01-2023 (7).jpg

Mooie sporen hé.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette Amai zo mooi 🥹 hebt hij geluk 🍀 en zo mooi de foto’s. Kan er geen meer trekken alles is al gesmolten . Echt prachtig , bleef maar kijken 👀 naar de eerste foto ‘s😍. Jammer dat zo niet blijft .  Hier is het aan het regenen ️, en stelsel weer vriezen 🥶. Zijn wel twee verschillende sporen tof gedaan . Heb mijn kast met teken gerief eens geordend en kreeg weer de kriebels om te tekenen ✍️. Dan gaat te tijd vlug voorbij, voor ik het wist was het al donker aan worden . Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K  messages

@Josette 

Ik moet alle dagen de deur uit ... Het lot van de gepensioneerde die niets te doen heeft  ... (denkt iedereen)😁

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 @Cdt24801 dank je.

Ook gezien 2 verschillende sporen?

Nog eentje om te kijken.

20-01-2023 (4).jpg

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net wakker dus ff wakker worden met een koffie. 

Zal blij zijn als de sneeuw weg is eerlijk gezegd toch niks zo en zeker als men de weg op moet. Sorry @Josette want ik gun je het zo omdat je het zo fijn vindt als het sneeuwt. 

Voor vandaag nog wat dingen maken met de buurvrouw een taart ( cheese cake ) en chocopaste 😋

Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.

Super User

• 

8.2K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @bigM  goedemorgen

aan alle binnenkomers en meelezers.

Tja @patrick2 het zijn maar een paar dagen op een heel haar hé

waarvan ik genieten kan, straks de zon

en het is weeral binnenblijven.

Lekker laat ze smaken straks.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Ben eens buiten al geweest het is koud , maar had mij er goed op gekleed . @patrick2 Lekker 😋 cheese cake . en chocopasta , wou dat ik zo een leuke buurvrouw had . Hier is het allemaal ieder op zich . Niemand helpt u . Ondervonden met een naaste buur . Zo jammer dat mensen egoïstisch kunnen zijn . 

zelfs als je de krant open doet niets dan slechts te lezen . Pff De wereld 🌍 is echt om zeep 🧼.

@Josette Geniet nog maar van de sneeuw ️ bij ons nada 👎 hier komt zelfs de zon ☀️ al piepen 🐣
 Ga nog wat genieten van de dag. Groetjes iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 

Eigenlijk doen wij veel met onze buren. 

Hij is van mijn leeftijd en zij is wel wat jonger en dan een zoontje van bijna 10. Wij bakken vaak samen of ik bak brood voor hun of zij maakt iets voor ons. We gaan over een maand samen op vakantie naar Disneyland , gisteren hebben wij samen gezelschap spelletje gespeeld want haar man ging een avondje weg met kameraden. 

Wij spelen dan met het zoontje paar spelletjes gisteren dan spookslot en monopoly , wij drinken een wijntje. Vorige week ook gedaan hetzelfde en in de zomer gaan wij de naar de speeltuin bij ons achter. Wij op terras een rosé en de kleine maar spelen en dan uurtje soms twee uurtjes later naar huis. 

Vorig jaar met zijn alle BBQ gedaan en bij elkaar naar de verjaardag komen. En de andere buurvrouw , die woont er boven want het is een appartement blokje daar doen we ook veel mee. Ook de verjaardagen of ook in de zomer het verlof in de tuin hier thuis een borrel. 

Dus zoals je leest doen wij veel met elkaar hoor is leuk en gezellig. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 Gezellig mag je zeggen . Wij wonen allemaal in 🏠 in de rij en veel mensen met kinderen . Soms een praatje in de zomer maar dat is het .  Nochtans heb ik verleden jaar leuke hebbedingetjes gegeven aan de kindjes . Dinosaurus 🦕 ven waren er een hoop allemaal verdeeld . Wat ik met veel vriendschap doe geef af en toe iets weg . Ben onnozel zeggen ze . En doe hier heel de zwerfvuil ook nog in onze straat . Maar heb het wel even gehad  . Na wat ik allemaal gehoord heb jeetje . Zelfs de instanties doen niets . 
 Te vergeefs onze straat . 
Ga wandelen en van de zon 🌞 genieten 😉 het is mooi weer en genieten . 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 

Ja zeker gezellig met die mensen ook naar de Efteling alles. Ook de kleine krijgt dan regelmatig iets als we de Efteling uit gaan. Wij hebben een abonnement en heb 4 vrienden tickets per jaar die mogen zij gebruiken van ons. Dus 4 keer per jaar gaan ze zeker mee. 

We gaan dit jaar ook zien of we daar een paar nachtjes kunnen gaan slapen is een leuke ervaring voor ons maar ook voor die kleine. 

As wij alleen gaan nemen we als verrassing ook iets me voor ze. 

Jammer dat je zo moet wonen bij jou want dat kan gezelliger hoor. Maar je merkt het hier wel dat het ook anders kan. 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al op gestaan want ga straks nog even terug slapen aangezien deze avond en nacht weer gewerkt moet worden. 

Gisteren drukke dag gehad , eerst sneeuw geruimd bij de garages op het pleintje  , de buurvrouw en haar man hebben geholpen + de kleine  ,dan met de buurvrouw naar de winkel onze dingen kopen voor te bakken. Dan met de buurvrouw en de kleine choco pasta gemaakt en cheese cake , dan nog een aardbijen coulis gemaakt  dan onze reis geboekt en dan in de avond op restaurant geweest. 

Voor vandaag rustige dag want ik ga sowieso slapen en voor de rest niks. 

Iedereen een fijne dag vandaag.

Super User

• 

8.2K  messages

@patrick2 goed bezig geweest gisteren, dan vandaag lui dagje.

Hier slecht geslapen.

Fijne zondag allemaal hier nu -2°.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Net wakker geworden en opgestaan , ondertussen een theetje gedronken . Gisteren mij eens goed laten verwennen. Heb mijn gezicht laten doen en wenkbrauwen voor de eerste keer . Heb mij nog nooit zo relaxed gevoeld en genoten . Zo zalig heb er echt van genoten . En een lange wandeling gemaakt en wat vertoeft op een bankje en geluisterd naar de stilte .
@Josette De koude doet ook geen deugd , dan slaap 💤 je ook al eens minder goed 😌. Hoop dat je de volgende nacht beter slaapt 🛏️ 

@patrick2 wat een programma gisteren ,het is jullie gegund zeker en vast dat jullie elkaar zo goed begrijpen samen als buur . Een hart 💖 op de juiste plaats beiden . En voor de kleine zal het een mooie ervaring zijn . 
Ga ook mijn steentje bijdragen bij mijn ouders . En wat helpen .  Heb voor mijn moeke een leuke althans ( ik kruis mijn vingers  ) 🤞dat ze het mooi 🤩 gaat vinden : een tekening gemaakt van haar kleine zusje die ze maar kort mogen kennen geeft . 

Fijne zondag allen doei 👋 tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 fijn dat je genoten hebt, ik hou er niet  van!

En de koude was de oorzaak niet hoor.

Fijne maandag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen, 

Heb niet veel te vertellen dus iedereen een fijne dag verder groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedenavond. 

Ben net wakker dus nu ff wakker worden met een koffie. 

Heb ook weinig te vermelden dus allen een fijne avond verder.

Super User

• 

8.2K  messages

Hier is de sneeuw aan het minderen, hier en daar

is er nog wat te zien op ons terras.

Maak er een fijne dinsdag van.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Gisteren mijn terras opgeschuurd met Javel , nu is het weer netjes in orde 🙂 

Vandaag eens naar de markt verse groenten 🍆 en vers fruit 🍌 kopen . Soep maken om in de diepvriezer te doen .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 winkel ze op de markt.

Amai de onze ligt er groen bij, is nog te vroeg vind ik.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette Heb het gedaan terras omdat de bomen 🌳 gesnoeid zijn . Ben al terug van de markt en soep al gemaakt en in potten gedaan is nu aan het afkoelen voor de vriezer . Veel volk op de markt . Het was koud op de markt .  En de keuken al opgeruimd . Nu pauze nemen . Want ben al bekaf al heel de morgen veel gedaan . Fijne dag en voor wie uit werken is werk ze . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedenavond. 

Net opgestaan dus nu ff wakker worden met een koffie. 

Heb weinig te vermelden dus ik ga iedereen een fijne avond toe wensen. 

Super User

• 

8.2K  messages

Midden van de week ik ga er dadelijk weer eens eentje knippen.

@Tinneke2 de wind was fris zei Douglas ook.

Fijne dag allemaal.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen, 

Brr 🥶 koud buiten net van de bakker 👩‍🍳. Nu aan een heerlijke warme kopje koffie ️ en een koffie koek . 
@Josettede wind maakt het inderdaad zo koud zoals Douglas zegt . Zit hier nog te bibberen . Ga toch nog iets warm drinken nog …

Volgende week moet mijn zusje weer heel veel onderzoeken doen dan weet ik meer nieuws hopelijk is het positief 👍. Heb haar gisteren eens een goede knuffel 🧸 gegeven want ze had het zo nodig . 
Werk ze iedereen vandaan en degene die straks die vannacht moeten werken . 
doei 👋 groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 dat is echt een lijdensweg, sterkte voor jullie.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette Dank u dat mag je zeggen vooral voor haar . Altijd al die onderzoeken en dan dat wachten . En daarna in maart wacht haar nog een hele zware operatie. Pff met heel veel afzien . Maar moet gebeuren. Niets aan te doen . Ze krijgt heel veel steun en help zoveel ik kan . Ga terug wat rusten want heel slecht geslapen ervan . 
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedenavond. 

Net wakker dus nu ff wakker worden met een koffie. 

Voor mij al weer de 1 na laatste voor het weekend begint. 

Voor nu niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne avond 

Super User

• 

8.2K  messages

Hier dadelijk naar de kapper hoop dat het niet glad is!

Ik ga te voet.

Kan dat nog niet zien van hierboven.

Voorzichtig op de baan iedereen.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen 

Hier is het aan het regenen en ze rijden toch allemaal kalm .
@Josette m@wees maar voorzichtig ⚠️ want vannacht geeft het wat gevroren kan op sommige plaatsen glad zijn dat je niet valt . Succes 🤞 bij de kapper en kom veilig terug thuis 🏠 hè .
 Voor de rest laat ik het hier bij nu verder mijn kopje  koffie ️ genieten . En de dag kan beginnen. 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...