Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@Josette Dank u dat mag je zeggen vooral voor haar . Altijd al die onderzoeken en dan dat wachten . En daarna in maart wacht haar nog een hele zware operatie. Pff met heel veel afzien . Maar moet gebeuren. Niets aan te doen . Ze krijgt heel veel steun en help zoveel ik kan . Ga terug wat rusten want heel slecht geslapen ervan .
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @bigM goedemorgen
aan alle binnenkomers en meelezers.
Midden van de week ik ga er dadelijk weer eens eentje knippen.
@Tinneke2 de wind was fris zei Douglas ook.
Fijne dag allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Gisteren mijn terras opgeschuurd met Javel , nu is het weer netjes in orde 🙂
Vandaag eens naar de markt verse groenten 🍆 en vers fruit 🍌 kopen . Soep maken om in de diepvriezer te doen .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Heb het gedaan terras omdat de bomen 🌳 gesnoeid zijn . Ben al terug van de markt en soep al gemaakt en in potten gedaan is nu aan het afkoelen voor de vriezer . Veel volk op de markt . Het was koud op de markt . En de keuken al opgeruimd . Nu pauze nemen . Want ben al bekaf al heel de morgen veel gedaan . Fijne dag en voor wie uit werken is werk ze .
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt