Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Jessiedevos @patrick2 een late fijne wens van mij en voor iedereen die het leest . Fijne avond verder . Nu is het rusten en wel nog even een wandelingetje met de woef 🐕 want dat geeft hij dik verdient . Fijne avond en tot morgen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ook van mij de allerbeste wensen aan alle Tribers hier tegenwoordig 😁
Vannacht was het, ondanks het verbod, een spektakel van jewelste met het vuurwerk. Vreemd eigenlijk, nu het niet mag was er veel meer en langer vuurwerk dan andere jaren ... 🤔
@Cdt24801 Ook mijn beste wensen voor u , hier eveneens een groot spektakel bij mijn ouders . En ze hebben het gevoeld sommige. Met de regen en rukwinden. Zelfs tot 5u 30 nog bezig . De honden 🐕 hadden heel veel schrik . In de streek zelfs een paard overleden 😢 Heel triestig
fijne nieuwjaarsdag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Voor iedereen de beste wensen en dat iedereen een goed en gezond en gelukkig 2024 mag gaan hebben.
Bij ons in de stad was het geen enkel vuurwerk mocht ook niet dus er is niks geweest hier. Wij hebben wat op tv gevolgd aan vuurwerk.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.