annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

Jan.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  Heb vroeger ook nog een Wallaroo gehad en reed er jaren mee in de regen ️ in de sneeuw ️ winter 🥶 en alle seizoenen dus ik weet wat het is en veel kou en nat geweest brr . Op zo een brommertje heb je vlug koud 🥶 ook al kleed je je goed 👍 en de wind snijden en bibberen.  Te koud hè . 😮💨 Ben blij dat ik nu met de wagen 🚐 kan rijden . Al moet ik deze week te voet vanaf Woensdag brr 🥶 

fijne avond en hou je warm . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 jeetje wat een gedoe zeg! Hou je taai.

Hier niets nat of sneeuw dus ook niet glad.

Fijne maandag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette En toch is het zo heb het gezegd dat ik alleen woon en moet maar mijn plan trekken . En hulp van thuis 🏠 of zussen moet ik al evenveel verwachten want ze hebben het allemaal te druk . Pff trek het me allemaal niet meer aan ben dat al gewoon ze . Heb al gebeld dat ik niet met d wagen kan rijden en zal mijne plan dan ook trekken . Ben vroeger naar huis 🏠 gekomen en alles is opgeruimd 🧹 en dat ze nu zelf hun plan trekken . En deze keer hou ik me aan mijn woord . 
Morgen nog bij mij alles wat ik kan voorbereiden en dan ben ik ook klaar . Groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle medelezers,

Goedemiddag,

@Josette misschien wel maar moet de zelfde dag al naar huis 🏠 hoor geen overnachting, tegenwoordig is dat zo dat je je plan moet trekken . 
Maar deze nacht hebben ze vuurwerk 🎆 afgestoken heel lang amai veel honden 🐕 geblaft . Het was niet te doen terwijl er een verbod was . En een zwaar ongeval op verschillende plaatsen gebeurt . Ziekenwagens met sirenes 🚨 gehoord . Dan slaap 😴 je al ook niet veel heel de week en weekend . En nog gaan helpen bij mijn moeke de laatste dag want ze was ziek 🤢
fijne dag verder ik ga nu wat rusten . Groetjes allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 Maar Tinneke toch!

Wat een ellende.

Zie dat jij niet ziek word want dan kan jij, je operatie vergeten.

Als je helemaal alleen woont mogen ze je niet naar huis sturen!

Fijne avond.

Leden met de meeste pluimen