Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
Voor jullie beiden, het jaar begint inderdaad niet al te best. Bekijk het zo: het kan dus enkel maar beter worden. Het glas is halfvol, niet halfleeg ...
En vele groetjes en beterschap aan Douglas 😉
Voor de andere lezers: maak er een fijne week van, ongeacht sneeuw, ijs en meer van dat gedoe ... Hou het safe op de baan 😎
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle medelezers
Goedemorgen,
@Josette oei dat is niet goed , veel beterschap voor jullie . Dat is inderdaad geen goed begin van 2024 .
van daag doe ik niets hoor juist aan tafel zitten 🪑 we gaan bij mijn zusje eten weet nog niet wanneer ze mij komen halen . En verdriet moet ik inderdaad stilletjes verwerken gaat zijn tijd nodig hebben. En voor wie vannacht weer uit werken gaat werk ze en voorzichtig ⚠️ want ze geven sneeuw aan op .
alle andere een fijne Zondag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 nu kan je beginnen verwerken, sterkte.
Laat je niet doen door anderen vandaag!
Hier ligt de wederhelft plat van gisteren.
Gaat goed begin 2024.
Fijne zondag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere,
@Josette nogmaals dank voor je medeleven en ga ik zeker doen daarom vertrek ik op tijd . Ben wel niet meer bereikbaar voor de hele dag want zet mijn gsm uit
voor jullie fijn je dag allemaal en fijn weekend groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 voor vandaag veel sterkte. Doe voorzichtig.
@patrick2 hmmm had ik geschreven hé dat de koorts weg was en nu nog
gelukkig alleen wat slapjes.
Vanmorgen komen ze de gasketels nakijken. Weeral geld. Gelukkig is dat maar om
de 2 jaar.
Fijne zaterdag.
Fijne zaterdag.