Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
Ik moest boodschappen doen en niemand die mij een handje hielp ik had niets meer in huis 🏠 en kon toch niet zonder eten zitten hè 😮💨. Dus ik kon niet anders dan naar buiten gaan .
Heb nochtans heel rustig gestapt . Ben uitgegleden nergens was er gestrooid . En mijn familie woont nu immers te ver en hebben het te druk . Of te oud . Voor in dat weer te komen . Dus probeer ik zoveel mogelijk mijn plan te trekken . Hier zijn geen lieve behulpzame buren , hier is het ieder voor zich . Heb het heel moeilijk daarmee. 😢. Fijne werkdag vandaag. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat is toch ronduit schandalig. Mijn beste vriendin zit nu ook thuis wegens haar rug en krijgt spuiten. als die morgen of wanneer wat nodig heeft dan ben ik er wel voor haar te helpen. Maar goed dat is wat ik doe en zoals je ook vrienden hoort te behandelen. Vindt het echt niet kunnen dat er niet iemand is die je even kan helpen.
@patrick2 Och gaat me niet meer aantrekken hoor ze weten het , en als ze mij nu nog iets vragen 🧐 doe ik ook niets meer . Ik ben er altijd voor hun geweest maar genoeg is genoeg. Hier heerst geen behoefte aan behulpzaamheid. Wens je een fijne werknacht . tinneke2/ wwat je in je hart hebt geraak je ook niet kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Zo weeral het begin van een nieuwe week.
Maak er een fijne dag van en doe voorzichtig.