@Josette@patrick2@Cdt24801 Alles is goed verlopen met de huisarts nu ben ik al goed verwend . Ga jullie laten tot straks misschien want ga douchen en wandelen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@Tinneke2 het gesprek is goed verlopen maar was wel verzet nog naar gisteren avond. Daar was ik al wel blij om want dan moest ik deze ochtend niet langer blijven.
Voor nu de laatste nacht voor deze week en dan dan is het weekend.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder.
@Josette Ja ben heel blij met de nieuwe huisarts en deze morgen een wandeling gemaakt met de woef 🐕. En kippen 🐓 en bok (schaap) eten gegeven . Met het zonnetje erbij . Wel veel wind 💨 maar het was leuk 🙂. Fijne dag allemaal groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josetteinde was druk gisteren we zijn eens weg geweest boodschappen gaan doen , dan koffie gaan drinken met gebak en dan gaan eten bij mij andere zus . Het was zeer laat toen we thuis waren en nog met de hond gaan wandelen . En deze morgen ook al . Nu ontbijten en lekker kop koffie drinken. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2@Cdt24801 @@@Laatste dagje bij mijn ouders , maar eerst ga ik nog de dieren eten geven en wandelen met de woef 🐕 en deze namiddag naar huis 🏠. Voor de gene die werken uit gaan werk ze en een fijne dag allemaal groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
En @Josette , ik denk dat jij wel nog steeds gelukkig bent met de temperatuur, niet te warm maar ook niet steenkoud. Ik hoop dat het intussen met Douglas nog steeds de goede kant op evolueert (en met uzelf ook natuurlijk 😁)
Voor alle andere lezers, have a nice day verder (of liever evening, da's juister 😈)
@Josette@patrick2@Cdt24801 De zonnepanelen zijn gisteren nog geplaatst enkel nog moeten ze de goedkeuring geven en dan worden ze definitief aangesloten . Nu nog wachten daarop . Dan kunnen we eindelijk van start gaan . Wanneer weten we nog niet . Daar gaan we nog bericht van krijgen . Heb tamelijk goed geslapen 🛌 voor de eerste nacht weer thuis 🏠. Straks naar de markt enkele kleine boodschappen doen als het niet begint te regenen ☔️. Want het is hier zeer 😣 bewolkt 🌫️. Fijne dag ✋ iedereen groetjes tinneke . Mis wel al mijn ochtend wandeling met de woef 🐕. Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ben wakker geworden van het boren in de straat . Zijn aan het boren voor fiber klaar . En het is nog niet gedaan . Zo gaat het heel lang duren . Al de straten liggen open ook in de binnenstad. Jeetje 🙄 je moet zien waar je loopt . Weer een grote winkel 🏬 gestopt bij ons . Leeft echt 😕 leeg bij ons . Straks achter een brood 🍞 en voor de rest zie ik wel . fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Komt allemaal door de werken de afgelopen jaar de verkopers 🧑💼 zijn het beu en verdienen amper nog iets de ene na de ander gaat failliet. Wat wil je dan nog en nu gaan ze het weer allemaal open breken . Het mooier maken . Al goed en wel maar ze gaan naar andere en verdere steden 🌆. We zijn er wel mee . Nog verder rijden . Alsof het nog wat uitmaakt voor de verkopers 🧑💼. Wordt duurder en willen niet meer aan de prijs nog huren . wens j nog een zeer aangename werknacht toe en tot morgen ik ga nu rusten 😴. Ben moe heb een beetje 🤏 opgeruimd en veel gewandeld vandaag . Werk ze nog tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 hopelijk valt het je allemaal mee.
@patrick2 succes met je gesprek.
Fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Alles is goed verlopen met de huisarts nu ben ik al goed verwend . Ga jullie laten tot straks misschien want ga douchen en wandelen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 fijn dat eindelijk je huisarts meevalt houden zo.
@patrick2 fijn weekend voor jullie.
Maak er allen een fijne vrijdag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Ja ben heel blij met de nieuwe huisarts en deze morgen een wandeling gemaakt met de woef 🐕. En kippen 🐓 en bok (schaap) eten gegeven . Met het zonnetje erbij . Wel veel wind 💨 maar het was leuk 🙂. Fijne dag allemaal groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Voor allen een heel fijn weekend.
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 heeft het precies druk?
Maak er een fijne zondag van allemaal.
Ik ga aan de lekkere koffie.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers, Goedemorgen
@Josetteinde was druk gisteren we zijn eens weg geweest boodschappen gaan doen , dan koffie gaan drinken met gebak en dan gaan eten bij mij andere zus . Het was zeer laat toen we thuis waren en nog met de hond gaan wandelen . En deze morgen ook al . Nu ontbijten en lekker kop koffie drinken. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
We beginnen aan de laatste week van deze maand. Wat gaat
het snel.
Maak er een fijne maandag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@Laatste dagje bij mijn ouders , maar eerst ga ik nog de dieren eten geven en wandelen met de woef 🐕 en deze namiddag naar huis 🏠. Voor de gene die werken uit gaan werk ze en een fijne dag allemaal groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Goed dat het intussen weer beter gaat @Tinneke2 😉
En @Josette , ik denk dat jij wel nog steeds gelukkig bent met de temperatuur, niet te warm maar ook niet steenkoud. Ik hoop dat het intussen met Douglas nog steeds de goede kant op evolueert (en met uzelf ook natuurlijk 😁)
Voor alle andere lezers, have a nice day verder (of liever evening, da's juister 😈)
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 in de ochtend wel hoor maar in de zon die is al warm. Mocht kouder zijn
dit is géén winter.🙄
Met Douglas gaat het nog goed dank je.
Fijne dinsdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle anderen,
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 De zonnepanelen zijn gisteren nog geplaatst enkel nog moeten ze de goedkeuring geven en dan worden ze definitief aangesloten . Nu nog wachten daarop . Dan kunnen we eindelijk van start gaan . Wanneer weten we nog niet . Daar gaan we nog bericht van krijgen . Heb tamelijk goed geslapen 🛌 voor de eerste nacht weer thuis 🏠. Straks naar de markt enkele kleine boodschappen doen als het niet begint te regenen ☔️. Want het is hier zeer 😣 bewolkt 🌫️. Fijne dag ✋ iedereen groetjes tinneke . Mis wel al mijn ochtend wandeling met de woef 🐕. Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 heel fijn te lezen dat het je beter gaat.
De laatste dag van deze maand.
Maak er een fijne dag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette Ben wakker geworden van het boren in de straat . Zijn aan het boren voor fiber klaar . En het is nog niet gedaan . Zo gaat het heel lang duren .
Al de straten liggen open ook in de binnenstad. Jeetje 🙄 je moet zien waar je loopt . Weer een grote winkel 🏬 gestopt bij ons . Leeft echt 😕 leeg bij ons .
Straks achter een brood 🍞 en voor de rest zie ik wel .
fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0